Dvanajsta generacija Toyotine corolle

Izboljšali so položaj voznika, boljša je preglednost naprej, volanski obroč je zdaj bolj pokončen in bolje nastavljiv.
Fotografija: Corolla je rezultat Toyotinega novega oblikovalskega jezika. FOTO: Gregor Pucelj
Odpri galerijo
Corolla je rezultat Toyotinega novega oblikovalskega jezika. FOTO: Gregor Pucelj

Začelo se je leta 1966, danes pa je Toyotina corolla pripravljena že dvanajstič in je pod enakim imenom na voljo v treh izvedbah, kot petvratna limuzina, karavan in limuzina. Zasnovana je na Toyotini novi globalni arhitekturi (TNGA) in ima skupno platformo s priusom in CH-R. Med drugim to prinaša večjo uglajenost med vožnjo, boljšo vodljivost, nižje težišče in zato manj nagibanja; k temu pripomore tudi nova zadnja prema.

Zadnji del petvratne corolle je razmeroma zaobljen in z že skoraj obveznim strešnim spojlerjem. FOTO: Gregor Pucelj
Zadnji del petvratne corolle je razmeroma zaobljen in z že skoraj obveznim strešnim spojlerjem. FOTO: Gregor Pucelj


Izboljšali so položaj voznika, boljša je preglednost naprej, volanski obroč je zdaj bolj pokončen in bolje nastavljiv. Zaradi nekoliko večje medosne razdalje, predvsem pri limuzini, se je povečal tudi prostor v potniški kabini, zlasti na zadnjih sedežih. Corolla je po novem na voljo z dvema različno močnima hibridnima sistemoma; za tradicionaliste so ohranili tudi dva zgolj bencinska agregata (1,2 T in 1,8-litrskega). Tisti, ki niso zagledani v preteklost, torej lahko izbirajo med samopolnilnim hibridom, ki ga sestavljata 1,8-litrski bencinski štirivaljnik in elektromotor s sistemsko močjo 90 kW (122 KM), in močnejšim, 2,0-litrskim bencincem in elektromotorjem s sistemsko močjo 132 kW (180 KM).

Na sredini armaturne plošče dominira 8-palčni zaslon na dotik. FOTO: Gregor Pucelj
Na sredini armaturne plošče dominira 8-palčni zaslon na dotik. FOTO: Gregor Pucelj


Dejansko gre za zmogljiv hibridni sklop, ki se dobro poda predvsem športno nabriti petvratni corolli, saj se ne le po voznih občutkih, ampak med pospeševanjem tudi po zvoku uspešno oddaljuje od sicer za hibride značilnega piskanja. S tem močnejšim hibridom naj bi prepričali predvsem dosedanje kupce močnejših bencinskih in dizelskih avtomobilov. Letos računajo na 750 kupcev vseh izvedb. Vstopna cena 1,8-litrske hibridne petvratne corolle je 21.600 evrov, za najbolje opremljeno karavansko z 2,0-litrskim hibridom pa boste odšteli 31.400 evrov.

Touring sports in sedan nimata le drugačnih zadnjih delov, nekoliko drugače sta oblikovana tudi spredaj. FOTO: Gregor Pucelj
Touring sports in sedan nimata le drugačnih zadnjih delov, nekoliko drugače sta oblikovana tudi spredaj. FOTO: Gregor Pucelj

Komentarji: