Mali križanec z značko leva

Peugeot 2008 v novi izvedbi, a še s »starim« pogonom.
Fotografija: Peugeot 2008 uspešno povzema oblikovne linije večjih modelov SUV te znamke, na cesti je več kot prepoznaven mali križanec.
FOTO: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Peugeot 2008 uspešno povzema oblikovne linije večjih modelov SUV te znamke, na cesti je več kot prepoznaven mali križanec. FOTO: Gašper Boncelj

Peugeot je verjetno enega velikih prodorov zadnjih let začel, ko je na trg pripeljal drugo generacijo modela peugeot 3008. Zdi se, da je njegov velik uspeh  narekoval tudi poteze sveže izvedbe njegovega manjšega brata, peugeota 2008. Vse pa le ni enako, to sta pač dva različno velika avtomobila

Peugeot 2008 je dolg 4,3 metra in tekmuje z manjšimi križanci, npr. Renaultovim capturjem ali z volkswagnom T-rocom. Verjetno bom znova subjektiven, a vendarle moram zapisati, da se mi zdi njegova zunanja podoba zelo zanimiva, vpadljiva, Peugeotov oblikovalski slog zadnjih let je tu znova uspel.



Tudi v notranjosti je precej potez v slogu nekaterih že znanih modelov znamke, pa tudi tudi kaka posebnost tega modela. Značilna ureditev armaturne plošče, ki jih pravijo i-cockpit, je nadgrajena, za volanom je dodan neka vrste tridimenzionalni prikaz, kar me osebno ni posebej prepričalo, bolj všeč mi je bila dosedanja rešitev iz peugeota 3008.

Notranjost prinaša dobre materiale in zanimivo ureditev, tudi izvedbo prikaza informacij za volanom, ki pa me s tridimenzionalnim dodatkom ni preveč navdušila. FOTO: Gašper Boncelj
Notranjost prinaša dobre materiale in zanimivo ureditev, tudi izvedbo prikaza informacij za volanom, ki pa me s tridimenzionalnim dodatkom ni preveč navdušila. FOTO: Gašper Boncelj


Mali prisekani volanski obroč ostaja, pogled čezenj na merilnike mi je bil vselej blizu, saj sedim tako, da nanje vidim zelo dobro. Tudi vodljivost je dobra, neposredna. Sprednja sedeža potnika kar močno oprimeta, sem pa potreboval kar nekaj časa, da sem se temu privadil, pravzaprav bi imel raje širši ramenski del. Zadaj je prostornost solidna, a ne več kot to, pogrešam vzdolžno pomično klop. Prtljažnik je pač urejen lepo, dobro je urejena prilagodljiva prtljažna polica.

Pogon je lahko klasičen ali električen. V tem primeru je vozil z dobro znanim 1,5-litrskim dizelskim motorjem, ki je varčen izdelek. FOTO: Gašper Boncelj
Pogon je lahko klasičen ali električen. V tem primeru je vozil z dobro znanim 1,5-litrskim dizelskim motorjem, ki je varčen izdelek. FOTO: Gašper Boncelj


V mestni vožnji je peugeot 2008 okreten avtomobil, na magistralnih cestah se sicer pelje lepo, če je asfalt dober, a na luknjastih površinah vzmetenje ni delovalo po mojem okusu, preveč se ga je slišalo. Pogon je urejen na sprednji kolesi, avtomobil je sicer bolj dvignjen od tal kot npr. peugeot 208, a nima kakih terenskih ambicij, štirikolesni pogon ni na voljo.

Peugeot 2008 ponujajo tudi v povsem električni izvedbi, ki pa je s ceno postavljena precej višje od pričujoče dizelske. V tem primeru smo se vozili  z dobro znanim dizelskim predstavnikom s hišnim imenom HDi. To je 1,5-litrski štirivaljnik v izvedbi z močjo 96 kW/ 130 KM. Malo se ga pač sliši, se pa odreže z ugodno porabo, ki je bila tudi v zimskem času nekje okoli 5,5 litra na sto kilometrov. To je bilo tudi v primeru izvedbe s samodejnim menjalnikom s pretvornikom navora, ki z gladkim delovanjem dviga udobje tudi v manjših avtomobilih.
 

Komentarji: