Peti clio zapeljal na slovenske ceste

Štart nove generacije najbolj prodajanega avtomobila v Sloveniji
Fotografija: Renault clio pete generacije začenja svojo tržno pot. Foto Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Renault clio pete generacije začenja svojo tržno pot. Foto Gašper Boncelj

Kot je dejal Francois Delion, direktor Renault Nissan Adriatic, hoče biti Renault znova prva znamka v Sloveniji, kar seveda pomeni, da imajo z novim cliom velike načrte. To ni presenetljivo, saj gre za najuspešnejši Renaultov model sploh, doslej so jih v štirih generacijah prodali 15 milijonov, samo v Sloveniji, kjer je tudi najpogostejši avtomobil in od leta 1994 najbolje prodajani model, v svojem delu trga je imel skoraj vselej vsaj petinski delež.

Clio je celo malce krajši kot doslej.<br />
Foto Gašper Boncelj
Clio je celo malce krajši kot doslej.
Foto Gašper Boncelj


Novinec, ki vozi v peti generaciji, oblikovno predstavlja blagi razvoj linij dosedanjega modela, ki je bil pri kupcih do zadnjih dni prodaje zelo priljubljen. Precej drugačna je notranjost, bolj posvečena vozniku, sredinski večfunkcijski zaslon ima boljšo grafiko in je potisnjen malce navzgor, dosegljiv je v dveh velikostih, pod njim je osnovno nastavljanje s t. i. klavirskimi tipkami.
Izstopa drugačen večfunkcijski zaslon.<br />
Foto Renault
Izstopa drugačen večfunkcijski zaslon.
Foto Renault
Izboljšani so materiali, ki so prijetnejši za otip. Že osnovna različica prinaša luči, ki so v celoti iz svetečih diod, v stranskih linijah je nekaj več kromastih poudarkov.

Novi clio je sicer za odtenek krajši kot doslej (405 cm), v zadnjem delu malce nižji, a ima znotraj več prostora tudi za potnika. Nova in bolj ergonomska sta sprednja sedeža, povečane so odlagalne površine, posebej prtljažnik ki zmore za petino več prostora (330 l) in je bolj uporabne oblike.

Motorji so na bencinski strani trije in sicer prva s prostornino no 1 litra in močjo 55 in 74 KW ter 1,3-litrski 63 in 85 kW. Slednji ima za razliko od prvih dveh, ki imata petstopenjski ročni menjalnik, samodejni menjalnik z dvema sklopkama. Dizelska stran ima v ponudbi 1,5-litrski motor z močjo 63 ali 85 kWi. Clio bo v prihodnje leto dobil tudi popolnoma nov hibridni pogon. Na področju varnosti je clio že najvišje ocenjen, med drugim izpostavljajo močno izboljšan sistem zaviranja v sili, ki deluje s pomočjo kamere.

Zadnje luči so pripravljene v podobnem slogiu kot doslej, so pa rahlo večje. Foto Gašper Boncelj
Zadnje luči so pripravljene v podobnem slogiu kot doslej, so pa rahlo večje. Foto Gašper Boncelj


Cena novega clia se začenja pri vstopnem bencincu in z najnižjo premo pri 11 tisočakih i n gredo do 20 tisoč, na vse dajejo tisoč evrov popusta.Novega clia izdelujejejo v Turčiji in pri nas v Novem mestu, kjer za zdaj izdelujejo le bencinske izvedbe, teh pa naj bi bilo v slvoenski prodaji novinca kar 85 odstotkov. Clio 4, ki nastaja le še v Turčiji, bo še v ponudbi do poletje prihodnjega leta. z dvema bencinskima motorjema in ceno pod 10 tisočakov
 

Komentarji: