Iz raziskave je tudi razvidno, da so prometne nesreče, v katerih je udeleženo vsaj eno motorno kolo, zelo pogoste. Prometne nesreče, v katerih so udeleženi motoristi, se dogajajo predvsem na urbanih območjih, v največjem številu pa so udeleženi vozniki lahkih motorjev, so sporočili iz AMZS.
Razmerje med številom prometnih nesreč z udeleženimi motoristi ter številom motornih vozil, ki so v obtoku, je dvakrat večje od povprečja, izhaja iz raziskave. Prav tako je bilo ugotovljeno, da sistem proti blokiranju koles med zaviranjem (ABS) in kombinirani zavorni sistem (CBS) pomagata vozniku pri zaviranju s tem, da ohranjata stabilnost in krajšata zavorno pot. Sistem ABS lahko prepreči med 25 in 40 odstotki prometnih nesreč z motornimi kolesi.
Namen raziskave je bil predstaviti varnostna priporočila za motoriste tako voznikom kot zakonodajalcem in izdelovalcem lahkih motociklov oziroma skuterjev, saj vgradnja sistema ABS v lahke motocikle ni obvezna.
Projekt je poseben poudarek namenil lahkim motornim kolesom do 125 kubičnih centimetrov prostornine, saj se tako prodaja kot število prometnih nesreč s tovrstnimi vozili še vedno povečujejo.
Do leta 2017 bodo morali imeti vsi na novo zasnovani motocikli z motorjem prostornine nad 125 kubičnih centimetrov serijsko vgrajen sistem ABS. To določilo pa ne velja za motocikle s prostornino od 50 do 125 kubičnih centimetrov, ki bodo morali imeti sistem CBS.