Oglaševalski »superpokal« v Ljubljani

Za 8. medcelinski oglaševalski pokal se potegujejo vsi nagrajeni oglasi štirih oglaševalskih festivalov.

Objavljeno
04. marec 2015 13.37
Blaž Kondža
Blaž Kondža
Ljubljana - V prestolnici se te dni mudijo guruji oglaševanja. Udeležujejo se 8. Medcelinskega oglaševalskega pokala (International Advertising Cup). Tekmovanje bo jutri doživelo vrhunec s celodnevnim programom, ki se bo zaokrožil s podelitvijo nagrad v dvorani Grand hotela Union.

Za medcelinski oglaševalski pokal se potegujejo vsi nagrajeni oglasi štirih oglaševalskih festivalov: azijsko-pacifiškega Adfesta, Ibero-ameriškega Fiapa, Art Directors Cluba Evrope in portoroškega Zlatega Bobna. Prav s projekcijo nagrajenih oglasov se bo ob 9.30 začelo celodnevno dogajanje v dvorani Grand hotela Union. Projekciji oglasov bo sledil izobraževalni program z različnimi diskusijami o oglaševalski panogi. Organizatorji so v želji, da bi javnosti omogočili pristni stik s panogo, omogočili brezplačno udeležbo na prvem delu programa (od 9.30 do 14.30).

Pomen dodatnega izobraževanja pri karierah

Kako oglaševanje doživljamo v naši regiji in kakšen je njegov ugled, se bodo pogovarjali Nataša Mohorč Kejžar, direktorica strateškega svetovanja v ljubljanskem podjetju IPSOS, Pristopov izvršni kreativni direktor Aljoša Bagola in Nikola Žinić, kreativni direktor in soustanovitelj hrvaške oglaševalske agencije Bruketa & Žinić OM Zagreb. Vroči razpravi bo sledila še Akademska matineja, ki jo bo vodil svetovni mladinski prvak v debatiranju Filip Dobranić, sodelovali pa bodo študentje in alumni ljubljanske, koprske in zagrebške univerze in skušali poiskati odgovore na temeljna vprašanja stroke.

Popoldanski del programa se bo začel v znamenju izobraževanja in kariere. Trije MBA-jevci Berlinske šole kreativnega vodenja, med njimi je tudi Slovenec Uroš Goričan, kreativni direktor Publicis Skupine Ljubljana, bodo v pogovoru s predsednikom omenjene šole Michaelom Conradom odkrili svoje poglede na dodatno izobraževanje in predstavili njegov pomen v razvoju lastnih karier.

Mladi ustvarjalci s štirih celin

Naslednja tema programa bo tesno povezana z rdečo nitjo tega festivala, t. i. genius locijem, torej navdihom lokalnega prostora in kulture - oglaševanje v turizmu. Kako je tu pomemben lokalno inspirirani navdih pri promociji in oglaševanju, bo pojasnila ljubljanska podžupanja Tjaša Ficko.

Celodnevno dogajanje bo zaokrožil Zlati oder (orig. Golden Stage), na katerem se bodo predstavili z zlatimi nagradami nagrajeni mladi ustvarjalci s štirih celin, sledila bo Žirija na odru, kjer bomo osebno spoznali devetčlansko žirijo letošnjega The Cupa z Michaelom Conradom na čelu, ki je v ponedeljek že začela z delom. Letošnja tema predstavitve žirije bo Kreativnost za boljši svet. Četudi bo žirija dobila že presejana dela, njihova naloga ne bo nič lažja.

Najtežja je vedno odločitev o absolutnem zmagovalcu

»Za razliko od ostalih znanih ocenjevanj CUP-ova žirija ne ocenjuje oglasov po medijih, temveč po osnovnih nosilcih sporočil, izdelkih in storitvah, ki se oglašujejo, ne glede na medij, katerega se pri tem poslužujejo. Šele v drugem koraku ocenjuje tudi izvirnost in uspešnost uporabe izbranega medija in v tretjem koraku tudi profesionalno odličnost zasnove in izvedbe,« je povedal predsednik festivala Jure Apih, in dodal: »Najtežja je vedno odločitev o absolutnem zmagovalcu, Grand Cup-u, kjer se morajo tehtati mnoge prvine odličnosti hkrati. Obenem pa je to vedno tudi najbolj analitičen, poglobljen in najbolj navdihnjen disput, ki je tu za člane žirije dragocena izkušnja.«

Za pokal se poteguje tudi oglas slovenske agencije Mayer McCann Ljubljana Dog Pookies, ki je na lanskem Golden drumu prejela nagrado Grand Prix v skupini inovativnih kampanj. Kateri oglas je najboljši, bodo oznanili na večerni podelitvi.