Gregor Knafelc bo v. d. odgovornega urednika Dela

Dolgoletni svetovalec družbe FMR za odnose z mediji bo položaj prevzel 1. februarja.

Delo.si
Fri, 22.01.2016, 10:36
Gregor Knafelc (41), diplomirani univerzitetni komunikolog, je svojo strokovno pot začel v največjem slovenskem IT podjetju HERMES SoftLab (HSL), kjer je bil deset let odgovoren za odnose z mediji in investitorji. Med delom v HSL se je dodatno šolal na univerzi v Pittsburghu ter delal v tehnološkem podjetju Palm v Silicijevi dolini. Zadnjih šest let je bil zaposlen v podjetju GreCom, ki se ukvarja s poslovnim razvojem in korporativnim komuniciranjem predvsem za vodilna domača in tuja tehnološka podjetja.

Na položaju v. d. odgovornega urednika bo Knafelc s 1. februarjem 2016 zamenjal dosedanjo odgovorno urednico Matejo Babič Stermecki, ki ostaja zaposlena na Delu. Gregor Knafelc, univerzitetni diplomirani komunikolog, je dolgoletni svetovalec družbe FMR za odnose z mediji in je v zadnjem letu aktivno sodeloval pri procesu nakupa in pri pripravi strategije razvoja medijske hiše Delo, so sporočili iz družbe FMR.

Po sprejetju poslovnega načrta za leto 2016 in v skladu z usmeritvijo strategije razvoja o preoblikovanju družbe v digitalno založniško družbo je menjava na uredniškem mestu časopisa Delo eden pomembnejših aktivnih korakov v smeri razvoja novega poslovnega modela medijske hiše, so sporočili iz FMR. Kot so še poudarili, bodo prednostne naloge novoimenovanega v. d. odgovornega urednika Dela sodelovanje pri nadaljnjem prestrukturiranju družbe, reorganizacija uredništva časopisa Delo in zagon tehnoloških naložb, ki bodo temelj za vzpostavitev novih poslovnih modelov. Družba Delo načrtuje v prihodnjih letih povečano ustvarjanje prihodkov iz digitalnih vsebin.

Delo ima posebno vlogo v slovenskem medijskem prostoru, ki ga ustvarja z vsebinami in je odgovorno predvsem svojim zvestim bralcem. Neodvisne in kakovostne novinarske vsebine bodo še naprej ostale jedro in prioriteta družbe in jih bomo v letošnjem letu še krepili z novimi založniškimi projekti. S tehnološko prenovo in kreiranjem novih vsebin pa želimo nagovoriti tudi nove bralce in mlajšo generacijo, so še sporočili iz FMR.

Andrej Kren, predsednik uprave FMR: »Kot lastnik želimo uspešno razvojno in k spremembam naravnano medijsko družbo, ki s svojimi aktivnostmi išče nove izzive in želi biti diferencirana znotraj slovenskega medijskega prostora. Želimo ohraniti vodilno vlogo medijske hiše Delo na časopisnem trgu ter prevzeti vodilno vlogo na digitalnih platformah in pri spremembah medijskih poslovnih modelov. Zavedamo se, da k tako postavljenim ciljem vodijo ukrepi, ki so povezani s spremenjeno prakso iz preteklosti in večjim investiranjem v družbo Delo, brez finančnega izčrpavanja družbe ter s kadrovskim in tehnološkim prestrukturiranjem, kakor tudi z novimi tržnimi prijemi.«

Gregor Knafelc, v. d. odgovornega urednika Dela: »Moja vloga vršilca dolžnosti odgovornega urednika bo zagotoviti nemoteno kreativno, pluralno in neodvisno ustvarjanje novinarskih vsebin. Hkrati bom sodeloval pri nadaljevanju prestrukturiranja Dela, reorganizaciji uredništva časopisa Delo in predvsem pri zagonu projektov tehnološke prenove, ki bodo omogočili razvoj novih poslovnih modelov in posledično prihodkov iz digitalnih platform v naslednjih letih. Neodvisnost, prizadevnost in strokovnost Delovih novinarjev in finančno stabilni lastnik, ki podpira nov investicijski cikel v medijski hiši, so osnove za optimističen pogled v prihodnost Dela. Naši napori bodo šli v smeri, da bo Delo še naprej vodilno pri kreiranju dobrih vsebin na vseh digitalnih platformah in v tisku ter da se bo razvijala pozitivno naravnana kultura znotraj hiše. Cilj lastnika in vseh zaposlenih je, da je Delo ekonomsko uspešno podjetje, saj je to edini način za ohranjanje in razvoj neodvisnega in raziskovalnega novinarstva v skladu z novinarskim kodeksom in etiko.«

Prijavi sovražni govor