Naši hotelirji se dokazujejo na Hrvaškem

Portoroški hoteli LifeClass upravljajo tudi Toplice Sveti Martin nedaleč od Hotiz.

Objavljeno
05. februar 2014 21.38
PORTOROZ, SLOVENIJA, 30.1.2009,PALACE HOTEL- VERIGA KEMPINSKI. FOTO: MAVRIC PIVK/DELO
Boris Šuligoj, Koper
Boris Šuligoj, Koper
Portorož – Portoroška hotelska blagovna znamka Life Class iz turističnega holdinga Istrabenz Turizem se je s svojimi izkušnjami in referencami pri upravljanju turističnega naselja spet pojavila na tujem trgu. Prvega januarja so namreč v upravljanje prevzeli termalni resort Toplice Sveti Martin na Muri, nedaleč od Hotize, na Hrvaškem.

Istrabenz Turizem že deset let upravlja svoj Grand hotel Adriatic v Opatiji. Pred kakimi šestimi leti so prevzeli tudi center dobrega počutja Thai Si v Italiji (pri Trevisu). Bolj so ponosni, da so jim upravljanje sodobnega turističnega resorta zaupali lastniki hotelskega naselja skupaj z zelo vplivno avstrijsko banko na področju hotelirstva in v konkurenci več znanih hotelskih verig.

V Istrabenzu Turizem niso hoteli razkriti avstrijske banke, ki je imela pomembno besedo pri izbiri novega upravljavca resorta. Toda neuradno smo izvedeli, da je to Erste Bank. Ta je namreč zagotovila vire za naložbo, ki so jo lastniki uresničili leta 2009. Ta športno-termalni kompleks ima hotel Golfer s štirimi zvezdicami superior s 157 sobami, 85 apartmajev, bazene s termomineralno vodo (to naj bi bila prva vrtina za termomineralno vodo v regiji), igrišče za golf z devetimi luknjami, športno dvorano in zunanja športna igrišča. Direktor podjetja je hrvaški hotelir Branimir Blajić. V Svetem Martinu je ekipa strokovnjakov iz LifeClass Hotels in Spa, ki usposablja osebje zato, da bi zdravilišče prevzelo standarde poslovanja in storitev, ki jih dosegajo v Portorožu. Radi bi dosegli, da bi tudi Toplice Sveti Martin lahko nosile blagovno znamko LifeClass.

»To je uspeh za slovensko hotelirstvo, saj dokazujemo, da lahko na področju upravljanja hotelov in hotelskih resortov uspešno konkuriramo tujim hotelirjem,« je dejal Marino Antolovič, novi predsednik uprave Istrabenza Turizem. »Priložnost, ki smo jo dobili z upravljanjem Toplic Sv. Martin, štejemo kot izjemno priznanje. Glede na to, da smo se skoraj sedem let ukvarjali s kriznim menedžmentom in da je ena od naših bank upnic (pogajalk), ki ima veliko izkušenj z vlaganji v turizem, naše podjetje spoznalo za kakovostnega operaterja ter nam dala prednost pred svetovno konkurenco, je bilo to za nas dvojno priznanje. Poleg tega smo s to dolgoročno pogodbo dobili priložnost za dodaten zaslužek. Naša naloga je, da hotelskemu naselju, ki je manj kot polovično zaseden, izkoriščenost povečamo, doseči moramo višji poslovni uspeh tudi s cenovno politiko, raznolikostjo ponudbe, racionalizacijo, učinkovitostjo sistema in z večjo produktivnostjo.«

Vstop v Toplice Sv. Martin na Muri nima nobene zveze z načrti, ki jih ima Life Class v Opatiji. »Iz Opatije se s poslom ne umikamo. Tam smo pripravljeni še naprej upravljati hotel in zgolj prodati nepremičnino, »ločiti zidake od pameti«, kar je eno pogostih gesel v sodobnem hotelirstvu«, je dejal Marino Antolovič.