Organizatorji potovanj še odkrivajo Slovenijo

Za potovalne agencije iz 34 držav je Slovenija priljubljena destinacija leta in jo poudarjeno oglašujejo.

Objavljeno
27. maj 2016 13.00
jer-Sejem Milano EXPO 2015
Boris Šuligoj
Boris Šuligoj
Ljubljana – Več kot polovica udeležencev letne skupščine združenja evropskih organizatorjev potovanj in potovalnih agencij ECTAA je prvič v Sloveniji. Gre za najvplivnejše organizatorje potovanj, zato so zelo primerni za širjenje glasu o zeleni, varni in butični destinaciji, je poudarila direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

ECTAA, ki povezuje organizatorje potovanj iz 34 držav in z njimi 70.000 evropskih turističnih agencij, vse te pa obračajo čez 150 milijard evrov letnega prometa, je Slovenijo razglasilo za priljubljeno destinacijo leta in jo zato poudarjeno oglašuje.

»V prvih treh mesecih leta smo imeli v Sloveniji za 20 odstotkov več tujih turistov kot lani, ko smo imeli rekordno sezono. Toda to ne pomeni, da bo celo leto tako. Razmere na turističnem trgu se hitro spreminjajo,« je povedala Maja Pak. STO ima letos na voljo za promocijo kar 12 milijonov evrov ali dvakrat več iz proračuna kot prejšnja leta, dodatni denar je namenjen predvsem v digitalne kampanje na 15 ključnih trgih. Slovenija je intenzivneje nastopila na bližnjih klasičnih trgih, ne zapostavlja pa niti Rusije niti Daljnjega vzhoda. Nekoliko odločneje se podaja na trge zalivskih držav Bližnjega vzhoda in v štiri vzhodnoevropske ter nekaj skandinavskih držav. Za Slovenijo se zaradi priprave zimskih olimpijskih iger bolj zanima tudi Kitajska.

Za novo predsednico združenja ECTAA so včeraj za dve leti izvolili Merike Hallik iz Estonije. »Sem že tretjič v Sloveniji in v teh 26 letih sem opazila izjemen napredek. Slovenija je na določen način podobna Estoniji, obe sta mladi, majhni, imata veliko ohranjene narave, gozda, sta varni državi, povezuje ju slovenska letalska družba. Vse to pa je danes zlahka mogoče prodati povprečnemu evropskemu turistu. Mislim, da je slovenski turizem na pravi poti in da je Slovenija dobro umeščena na evropski turistični 'razglednici'«.