Pravila Dela pri spremljanju referendumske kampanje

O objavah vsebin se bo uredništvo odločalo samostojno in v skladu z uredniško politiko.
Fotografija: Uredništvo bo referendumsko kampanjo spremljalo v skladu s profesionalnimi novinarskimi standardi, z novinarsko etiko in uredniškim kodeksom, na neodvisen ter nepristranski način. FOTO: Blaž Samec/Delo
Odpri galerijo
Uredništvo bo referendumsko kampanjo spremljalo v skladu s profesionalnimi novinarskimi standardi, z novinarsko etiko in uredniškim kodeksom, na neodvisen ter nepristranski način. FOTO: Blaž Samec/Delo

Skladno z zakonodajo, ki ureja volilno in referendumsko kampanjo, določamo obseg, pogoje in način dela ob referendumu o noveli zakona o vladi, noveli zakona o dolgotrajni oskrbi in noveli zakona o Radioteleviziji Slovenija.

Uredništvo bo kampanjo spremljalo v skladu s profesionalnimi novinarskimi standardi, z novinarsko etiko in uredniškim kodeksom, na neodvisen ter nepristranski način. To se nanaša tako na vsebinski vidik kot tudi na način in obseg spremljanja kampanje ter drugih z referendumi povezanih novic.

O objavah vsebin se bo uredništvo odločalo samostojno in v skladu z uredniško politiko. Med merili za pojavljanje političnih akterjev v mediju uredništvo priznava interes uporabnikov oziroma bralcev ter podatke javnomnenjskih raziskav. To velja tako za pogostost objav kot tudi za obseg posamezne objave in njeno umestitev znotraj medija.

Uredništvo nobeni politični stranki, gibanju, posamezniku ali društvu ne bo omogočilo brezplačne predstavitve ali objave promocijskih vsebin. Morebitne zahtevke za popravek oziroma prikaz nasprotnih dejstev bo obravnavalo skladno z določili zakona o medijih. Pri tem izrecno opozarja, da bo objava popravka zavrnjena vsem, ki bi ta institut poskušali zlorabiti za politično kampanjo, v nasprotju z določili zakona o medijih.

Medijski založnik Delo, d. o. o., vsem zainteresiranim pravnim in fizičnim osebam omogoča objave oglasov v vseh izdajah Dela pod enakopravnimi pogoji in ob jasni označitvi oglasa ter navedbi naročnika oglasa. Oglasne površine bodo na jasen in nedvoumen način ločene od uredniških vsebin. Za izvedbo oglaševanja je odgovoren oddelek za trženje oglasnega prostora pri Delu, d. o. o., Likozarjeva 1, 1000 Ljubljana. Za točnost in resničnost navedb v oglasu odgovarja naročnik oglasa. Kontaktni podatki oglasnega trženja: oglasevanje@delo.si oziroma 01/47 37 400.

Bojan Budja, odgovorni urednik vseh edicij Dela

Komentarji: