Rezerve Kranjske Gore so zunaj glavne sezone

Vodenje hotelskega podjetja je prevzel Milan Sajovic.
Fotografija: FOTO: Blaž Račič
Odpri galerijo
FOTO: Blaž Račič

Milan Sajovic je prevzel vodenje Hita Alpinee (v lasti skupine Hit), ki letos posluje nad pričakovanji. Do konca julija so našteli več kot 130.000 prenočitev in presegli lanske rezultate, za petino so povečali prihodke podjetja, ki je lani ob dobrih 13 milijonov evrov prihodkov ustvarilo 600.000 evrov dobička.

Milan Sajovic je v Hit Alpineo prišel iz skupine Union hoteli, kjer je zadnja štiri leta vodil hotelsko in gostinsko poslovanje ter upravljanje nepremičnin. Napoveduje razvoj turističnih produktov z višjo dodano vrednostjo. Rezerve Sajovic vidi zunaj glavne sezone. Poudaril je nujnost stalnega investiranja v posodobitve in novo strategijo podjetja, ki jo bodo sprejeli prihodnje leto. Novemu šefu smo postavili tri vprašanja.


Kakšen izziv je pred vami v Kranjski Gori?


Kranjska Gora je drugačna destinacija kot Ljubljana, tip gostov je drugačen, hoteli so drugačni. To je bil tudi eden glavnih razlogov, da sem se odločil za prihod sem. V Ljubljani smo naredili lepo zgodbo in verjamem, da jo bomo tudi tu. Predvsem je pomemben dejavnik ta, da je v zaledju Nova Gorica in bo pomembno povezovanje obeh destinacij. Bo izziv in verjamem, da cilje lahko dosežemo – tudi s tem, da se razvijajo novi produkti v Novi Gorici, Bovcu in Kranjski Gori, saj vse destinacije rastejo.


Katere so glavne prednosti Kranjske Gore?


Glavne prednosti so v naravi, okolju, produktih, ki jih Kranjska Gora že ima, in v majhnosti, butičnosti destinacije. Destinacija je majhna in je še laže delati uspešne zgodbe.


Kako se boste lotili vprašanj, povezanih s kadri, da bodo zadovoljni tudi zaposleni?


Vemo, kakšne so kadrovske razmere, in te niso stvar Kranjske Gore, ampak Slovenije in širše. Vemo, da se je hrvaški trg dela odprl. Pričakovanja so bila, da bi kakšen Hrvat prišel v Slovenijo, in vemo, da se to ni zgodilo, ker je manko tudi tam. To pomeni, da se je treba z zaposlenimi še bolj ukvarjati, da je treba razvijati tiste delavce, ki jih imamo, in na drugi strani prilagajati produkte. Včasih smo lahko imeli zalo razpršene procese in ponudbe, danes to žal ni več mogoče. Treba je poenotiti produkte in si tako olajšati procese. Ukvarjati se je treba z obstoječimi kadri, jih motivirati in razvijati, kar pomeni izobraževanje, stimulativno nagrajevanje, in se vsak dan pogovarjati z zaposlenimi.

Dosedanji direktor Fedja Pobegajlo, ki je podjetje v štirih letih potegnil iz rdečih številk tudi s tem, da so prodali hotel Alpina, ostaja v podjetju, ki ima zdaj v štirih hotelih (Kompas, Ramada resort, Ramada hotel & suites, apartmaji Vitranc) skupaj 420 sob.

Komentarji: