Za koroške ceste 40 milijonov evrov

Nujna obnova ceste od Dravograda do Raven, v slabem stanju prometnica od Poljane do avstrijske meje.

Objavljeno
06. april 2017 20.35
Dotrajane koroške ceste
Mateja Kotnik
Mateja Kotnik
Ravne na Koroškem – Direkcija RS za infrastrukturo bo v Mežiški dolini odprla več gradbišč in za obnovo državnih cest namenila deset milijonov evrov, kar je petina vseh sredstev, ki jih ima v ta namen predvidenih za letos. Prihodnje leto bo za obnovo državnih cest na Koroškem namenila še dodatnih trideset milijonov.

»Cestno omrežje na Koroškem ni v dobrem stanju,« je včeraj v spremstvu vseh štirih županov Mežiške doline ugotavljal direktor Direkcije RS za infrastrukturo Damir Topolko. Direkcija, ki ima letos za obnove državnih cest rezerviranih 200 milijonov evrov in še 200 prihodnje leto, bo najprej odprla gradbišči v zgornji Mežiški dolini. Gre za krajši, kilometer in pol dolg odsek med Poljano in Mežico ter daljši, 5,5-kilometrski odsek med Mežico in Črno na Koroškem. Obnova na tem delu ceste skozi Mežiško dolino bi se morala začeti že lani, a se zaradi revizijskih zahtevkov ni.

Med obnovo je na cesti pričakovati polovične zapore. »Brez tega cest ne moremo obnavljati,« je povedal Topolko in dodal, da se ponekod niti popolnim zaporam ne morejo izogniti, čeprav te povsod razburjajo. Direkcija je tako zaradi obnove za dve leti zaprla most čez Dravo v Vuhredu, Topolko pa je včeraj zagotovil, da bo po obnovi mostu država v celoti obnovila obvozno cesto med Vuhredom in Vuzenico.

Tretje gradbišče, ki ga bo direkcija še letos odprla v Mežiški dolini, je krajši, nekaj sto metrov dolg odsek ceste med krožiščema pri Sparu na Prevaljah in pri gostilni Brančurnik. Rekonstruirali bodo še 1,5 kilometra dolg odsek proti Kopam, ki vključuje obvozno cesto mimo turistične kmetije Plesnik. 

Prvi mož direkcije se je s sodelavci prepričal, da sta v izjemno slabem stanju tudi cesta med Poljano in mejnim prehodom Holmec, ki jo bo direkcija popolnoma obnovila prihodnje leto, ter cesta od Dravograda do Raven na Koroškem.

Preplastitev je nujna tudi na cesti med Ravnami, Kotljami in Selami. Najbolj nevarna točka na tem odseku je klanec od gostišča Duler proti Selam, kjer so zaradi neprimernega nagiba ceste in njene konstrukcije zelo pogoste prometne nesreče.