V okviru natečaja, katerega namen je spodbujanje otrok
k pozitivnemu razmišljanju o prijateljstvu ter razvijanju dobrih odnosov z vrstniki, je sodelovalo 1134 otrok iz 59 slovenskih vrtcev in osnovnih šol. Skupaj so poslali 79 izdelkov, ki bodo v spodnji etaži Emporiuma razstavljeni vse do 10. maja.
Na dogodku, ki je bil namenjen vsem udeležencem natečaja, so organizatorji iz Društva za trajnostni razvoj Sobivanje udeležencem natečaja izročili potrdila o udeležbi in posebna priznanja.
Letošnji natečaj je potekal v dveh kategorijah, za vrtce in šole, ter v dveh delih. Poleg lanskega kreativnega natečaja za najboljšo risbo oz. fotografijo so letos dodali še tekmovanje za nagrado naj prijatelj. To so lahko postali posamezniki, ki so se v odnosu do vrstnikov izkazali z najbolj prijateljskimi dejanji. Za nagrado naj prijatelj so posameznika predlagali vrtci ali šole, za likovni natečaj pa so se lahko prijavili posamezniki ali posamezni razredi.
Likovni/kreativni natečaj:
Med osnovnimi šolami so najboljša mesta dosegle:
1. mesto: OŠ Kungota – Podružnična šola Svečina,
2. mesto: OŠ Bistrica – Podružnična šola Kovor,
3. mesto: OŠ Bršljin.
Med vrtci so bili zmagovalci:
1. mesto: Vrtec Mornarček iz Pirana,
2. mesto: Vrtec Miškolin (enota Želvice – Ljubljana Polje),
3. mesto: Vrtec Otona Župančiča (skupina Muce, enota Loka, Črnomelj).
Naj prijatelj:
Naj prijatelji med osnovnimi šolami so postali:
1. mesto: Tinka Brcar in Manca Gerbec iz OŠ Vodmat,
2. mesto: Neja Hadžiselimović iz OŠ Voličina,
3. mesto: Nika Hajsinger iz OŠ Frana Roša.
Med najmlajšimi so se najbolj izkazali:
1. mesto: enota Vrtca Črnuče (enota Ostržek, skupina Pikapolonica),
2. mesto: Adam Šibelja Gorše iz Vrtca Najdihojca,
3. mesto: pa Gaja iz Vrtca Miškolin.
Nada Pavšer, predsednica Društva za trajnostni razvoj Sobivanje, je ob zaključnem dogodku natečaja povedala: »Z izvedbo in odzivom natečaja smo nadvse zadovoljni, saj je letošnji natečaj presegel zelo uspešnega lanskega. Ponosni smo, da je zanimanje za natečaj vedno večje, kar dokazuje tudi za 15 % več prejetih izdelkov kot lani. Vesela sem, da lahko z natečajem pripomoremo k večjemu zavedanju, da so prijatelji in družina v življenju zelo pomembni ter da je treba biti do njih prijazen in pozoren. Pomembno je, da otroke že v rosnih letih spodbujamo k razmišljanju o prijateljih tudi drugače, z risbo.«
Razstavo del je omogočila družba BTC, ki ob svoji 60-letnici pod sloganom V korist prihodnjih generacij nadaljuje spodbujanje družbeno odgovornih projektov pri mladih generacijah.
Več informacij na: www.btc-city.com