Tušmobil odprl nov multimedijski center v Ljubljani

Tušmobil, najhitreje rastoči mobilni operater na slovenskem trgu mobilnih storitev, je v petek odprl nov, že deveti multimedijski center, tokrat v Ljubljani, v Zupančičevi jami. 

Objavljeno
24. junij 2014 16.34
Tako ima družba zdaj po Sloveniji devet lastnih in kar 74 posredniških poslovnih enot. Družba je vstop v leto 2014 zaznamovala z rastjo tržnega deleža, saj se je po poročilu AKOS-a delež aktivnih uporabnikov povečal na 12,2 odstotka. Povečevanje tržnega deleža Tušmobil opaža že nekaj let, lanski uspešni poslovni rezultati pa utrjujejo njegov status ključnega igralca na slovenskem trgu mobilne telefonije.


Tušmobilova poslovalnica v Ljubljani na Železni cesti 20 ima nov multimedijski center, ki je opremljen z najsodobnejšo tehnologijo in s pomočjo številnih LCD-zaslonov obiskovalcem na interaktivni način predstavlja svojo ponudbo. Tušmobil tako znova dokazuje, da je tehnološko napredno podjetje, ki sledi sodobnim trendom. Obiskovalce so ob tej priložnosti razveselili z nagradno igro za HTC-telefon in boni za nakup novega telefona. Vsem obiskovalcem so ponudili tudi aktualno ponudbo, saj so v letošnjem juniju oba paketa MINGL, prej namenjena zgolj mladim, zdaj omogočili vsem, brez starostnih omejitev.


Z razširitvijo svoje maloprodajne mreže, ki vsebuje 74 posredniških in devet lastnih enot po Sloveniji, družba utrjuje status ključnega igralca na slovenskem trgu mobilne telefonije. »V sedmih letih smo pridobili več kot 285.000 aktivnih in zadovoljnih uporabnikov, zdaj pa širimo lastno mrežo poslovalnic. Ta je ključnega pomena za stik z našimi uporabniki, saj je naše vodilo ponudbo oblikovati po potrebah in željah strank. V letošnjem letu to zgodbo nadaljujemo, hkrati pa krepimo poslovno zgodbo najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu,« je povedal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.


Z lastnim mobilnim omrežjem Tušmobil pokriva že 98,90 odstotka slovenskega prebivalstva in tako zagotavljajo najsodobnejše mobilne storitve in ugodno ponudbo. V prvem četrtletju letošnjega leta je po podatkih AKOS-a družba povečala delež aktivnih uporabnikov z 11,9 odstotka ob koncu 2013 na 12,2 odstotka in tako trdno zasedla položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Podatki AKOS-a še kažejo, da je Tušmobil med vsemi operaterji v Sloveniji najbolj povišal odstotek naročnikov. Hkrati že tretje leto zapored raste tudi po številu poslanih sporočil SMS in MMS in je v prvem letošnjem četrtletju v deležu poslanih sporočil SMS zabeležil rekorden odstotek rasti v primerjavi z drugimi ponudniki. Družba se s svojo poslovno usmeritvijo izrazito obrača k uporabnikom, ki jim je na voljo na 74 posredniških enotah ter devetih lastnih multimedijskih centrih.