V akciji NIVEA Podajte nam roko! zbrali rekordno število dlani

Slovenci so latos ustvarili 106.376 dlani. Za vsako podano roko podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA prispeva 0,5 evrov.

Objavljeno
02. december 2011 07.47
Posodobljeno
12. december 2011 08.00
Ba. P., A. O., Delo.si
Ba. P., A. O., Delo.si

Po skoraj treh tednih se je konec novembra zaključila že tradicionalna akcija NIVEA Podajte nam roko!, v kateri sta že šesto leto zapored združila moči za enakopravnejše možnosti šolanja podjetje Beiersdorf d.o.o. z blagovno znamko NIVEA in Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).

Vseslovenska akcija, ki je letos že šestič trajala med 3. in 20. novembrom, je bila spet izredno uspešna, saj se je zaključila z rekordnim številom zbranih dlani. Letos smo dobrosrčni in dobrodelni Slovenci podali skoraj 27.000 več rok kot lani. To pomeni, da smo letos narisali, porisali, obrisali ali kako drugače ustvarili 106.376 rok.

Za vsako podano roko podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA prispeva 0,5 evrov. Sredstva so v celoti namenjena štipendiranju otrok in mladostnikov, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije. Štipendija podjetja Beiersdorf je skozi šolanje pomagala 67 mladim, trenutno jih štipendijo prejema 23, z novimi sredstvi v Učnem skladu pa bo ta številka višja.

»Iskreno bi se zahvalila vsem, ki so pomagali zbirati roke, da bodo uresničevale življenjske cilje naših štipendistov, njim pa položila na srce: kjer je volja, je tudi pot, pogumno naprej!,« je ob zaključku letošnje akcije povedala Janja Žbontar Škraba, vodja marketinga v podjetju Beiersdorf d.o.o.. Poudarila je, kako zelo je ponosna na štipendiste Učnega sklada NIVEA, ki se po najboljših močeh trudijo pomoč Učnega sklada pametno izkoristiti za doseganje življenjskih ciljev, in tudi na prebivalce Slovenije.

Uspeh akcije je po njenih besedah viden prav skozi zgodbe štipendistov in tudi skozi zgodbo Slovencev. Njihova dobrosrčnost in dobrodelnost je zopet presegla pričakovanja, zbrali so rekordno število rok - 106.376. V številkah to pomeni, da je podjetje Beiersdorf v Učni sklad NIVEA prispevalo 53.188 evrov.

Franc Hočevar, predsednik Zveze prijateljev mladine Slovenije, je o pomenu že šest let trajajoče partnerske zveze povedal: »Akcija je sedla v prostor in čas. Postala je pravo gibanje za pomoč otrokom in mladostnikom na poti v življenje,« in dodal, da je v tem času še posebej pomembna, saj mladim sporoča, »da ne ostajajo sami, da jim zmoremo pomagati pri oblikovanju in doseganju življenjskih ciljev.«

Utrinke z zaključne prireditve si oglejte v videoprispevku.