Toni Balažič: »Državljani potrebujejo več let dobrih novic«

Predsednik uprave Mercatorja: »Mercator pri nekaterih dobaviteljih kupoval dražje kot Konzum.«

Objavljeno
16. november 2014 20.23
Ljubljana 18.02.2013 - Toni Balažič - predsednik uprave Mercator.foto:Blaz Samec/DELO
Suzana Kos, Ozadja
Suzana Kos, Ozadja

Ljubljana – Po Agrokorjevem prevzemu Mercatorja so začeli analizirati nabavne pogoje dobaviteljev. Cene, zlasti pri nekaterih multinacionalkah, so bile višje od tistih, ki si jih je izpogajal Todorićev Konzum.

Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič je v pogovoru za Ozadja pojasnil, zakaj. Skoraj vsak peti državljan pravi, da na njegovo občutenje recesije vplivata psihološki pritisk in poročanje medijev. Slovenski, srbski in hrvaški potrošniki so celo najbolj pesimistični v Evropi. Izgubili so zaupanje v sistem; vsak dan so bombardirani z izrazito negativnimi novicami. »Pričakovati je bilo, da bodo nakupne navade spremenili takoj, ko bodo novice boljše, a ni tako. Potrebovali bomo več let dobrih novic, da bomo znova optimistični,« pravi Balažič.

Skoraj 900-milijonske naložbe v širitev Mercatorja niso dale pričakovanih rezultatov, a tožb proti upravi Žige Debeljaka ne bo. Sindikatom in Združeni levici, ki protestirajo proti privatizaciji, je predlagal, naj tisti, ki predlagajo alternative, zanje prevzamejo tudi odgovornost.

Predsednik uprave Mercatorja, ki je lani prejel 182 tisoč evrov bruto, je tudi po Agrokorjevem prevzemu ostal v fotelju prvega moža najboljšega soseda. Kot pravi, je novi lastnik očitno presodil, da ima kvalitete, ki jih potrebuje. Balažić je za Agrokor pripravil seznam dvanajstih slovenskih podjetij, ki bi lahko postali regionalni dobavitelji največjega trgovca na Balkanu, dobro polovico sta jih z Ivico Todorićem že obiskala.

V jutrišnjem Delu boste lahko prebrali pogovor z Tonijem Balažičem. Objavili ga bomo tudi na spletni strani.