Navadne stvari nenavadnih ljudi: Aleš Arnež
Aleš Arnež je v kolesarskem svetu zelo znan, mogoče še bolj kot Tadej Pogačar.
Odpri galerijo
Ne, ni dvakrat zmagal na dirki po Franciji, niti ni bil večkratni svetovni prvak v cestnem kolesarstvu. Naredil je najlažjo specialko na svetu, s katero se lahko voziš vsak dan, le več kot 85 kilogramov ne smeš tehtati.
Kolo se imenuje Berk, avtor lahkosti pa je Aleš Arnež. Povabil sem ga k daljšemu pogovoru, a me je prosil, da to narediva pred dirko od Pariza do Roubaixa, kajti takrat bo na asfaltne ceste zapeljal še lažjega lepotca.
Najlažje vozno kolo, ki ga je v Berkovi delavnici naredil, izdelal, tehta 3986 gramov, torej manj kot štiri kilograme, kar je bil Alešev cilj. In ne samo to, cilj je bil narediti tako specialko, ki je vozna vsak dan, in ne take za v vitrino. Aleš je v kolo vložil tri leta prefinjenega dela, nič se mu ni mudilo, kajti takšni rekordi se ne postavljajo vsak dan.
Uspelo mu je lani januarja in kolesarski svet je ostal odprtih ust. Njegov Berk bo kmalu še lažji. Koliko? Počakajmo do aprila.
Karitejevo maslo Yanumi, krema Kiehl’s.
Piščančjo pašteto s tartufi in telečja jetra.
Vse v življenju je treba preizkusiti.
Kolo se imenuje Berk, avtor lahkosti pa je Aleš Arnež. Povabil sem ga k daljšemu pogovoru, a me je prosil, da to narediva pred dirko od Pariza do Roubaixa, kajti takrat bo na asfaltne ceste zapeljal še lažjega lepotca.
Najlažje vozno kolo, ki ga je v Berkovi delavnici naredil, izdelal, tehta 3986 gramov, torej manj kot štiri kilograme, kar je bil Alešev cilj. In ne samo to, cilj je bil narediti tako specialko, ki je vozna vsak dan, in ne take za v vitrino. Aleš je v kolo vložil tri leta prefinjenega dela, nič se mu ni mudilo, kajti takšni rekordi se ne postavljajo vsak dan.
Uspelo mu je lani januarja in kolesarski svet je ostal odprtih ust. Njegov Berk bo kmalu še lažji. Koliko? Počakajmo do aprila.