Mercedes-benz CLS 350d 4MATIC
Ko se udobje poveže z atraktivnim videzom
Odpri galerijo
Bil je eden prvih, ki so združili na videz nezdružljivo – športnost in udobje –, in trinajst let pozneje je mercedes-benz CLS s tretjo generacijo spet izjemno prepoznaven avtomobil. Dizelska različica, ki smo jo preizkusili tokrat, je navdušila tudi z voznimi lastnostmi.
Je to kupe s štirimi vrati ali limuzina kupejevskega videza? Kakšen je pravilen odgovor, niti ni pomembno, kajti v praksi je Mercedes-Benzu uspelo v celoto združiti privlačno (kupejevsko) obliko in (limuzinsko) udobnost.
Mercedes je pretresel trg s prvim modelom CLS leta 2005 in tokrat smo končno dočakali zelo dostojnega naslednika. S tretjo generacijo je CLS spet prepoznavna kupejevska limuzina, ki privablja poglede vseh, vsaj malo dovzetnih za avtomobilski dizajn. Oblikovalci so se držali pregovornega Mercedesovega načela, da če ti je avtomobil všeč, odstrani še eno linijo, kar se opazi pri minimalistični zunanjosti CLS, a so zato površine mogočne, izbočene in še kako opazne. Med testnimi vožnjami je k CLS pristopilo več ljudi in si ga z odobravanjem ogledovalo, najbolj drzen pa je bil sopotnik v enem od mimo vozečih avtomobilov, ki se je stegnil kar skozi okno in dvignil palec pohvale.
Ampak kaj bi vozniku koristile pohvale o lepem avtomobilu, če bi sam notri trpel? Prav zato so razvojniki CLS veliko pozornosti namenili potnikom in njihovemu udobju. Sedeži omogočajo prijetno namestitev, z ustrezno podporo v vse smeri, seveda ne manjka niti prilagoditev sedala za boljšo podporo pod koleni, kar še posebno cenijo tisti, ki imajo težave s hrbtenico. Pri tako luksuznem avtomobilu so sicer pomembne številne malenkosti, tako se denimo pri vstopu in izstopu volan dvigne in pogrezne, da ima voznik še več prostora.
Tisti, ki niso vajeni takšnega standarda, so bili najbolj navdušeni nad armaturno ploščo. Čeprav se zdi, kot da gre za vesoljsko ladjo, je upravljanje širokega osrednjega zaslona in vseh gumbov pod njim otročje lahko. Ena od živahnih posebnosti je, da zračniki spreminjajo barvo – če temperaturo dvignete, pordečijo, če temperaturo znižate, pomodrijo. K elegantnosti pripomore tudi diskretna osvetljena linija po sredini armaturne plošče.
V skoraj pet metrov dolgem avtomobilu je pod pokrovom trilitrski dizelski motor z 210 kW (286 KM), tako da do stotice pospeši v 5,7 sekunde, končno hitrost pa doseže pri 250 kilometrih na uro. Pri takšnih zmogljivostih je vožnja s štirikolesnim pogonom v čisti užitek, motorja v notranjosti skoraj ni slišati, CLS pa udobno pogladi tudi številne luknje na cestišču.
V prtljažniku je prostora za 520 litrov. Poraba dizelskega goriva je na testu znašala približno devet litrov na sto prevoženih kilometrov. Cena pri dobrih 112 tisočakih seveda ni nizka, ampak če razmišljate o nakupu novega mercedesa CLS, je verjetno vseeno, ali stane sto tisoč, sto deset ali sto dvajset tisoč. Na koncu vas bosta prepričala zgolj kakovost in videz avtomobila, pri čemer ima CLS kot pionir med kupejevskimi limuzinami obilo vabljivih lastnosti.
Je to kupe s štirimi vrati ali limuzina kupejevskega videza? Kakšen je pravilen odgovor, niti ni pomembno, kajti v praksi je Mercedes-Benzu uspelo v celoto združiti privlačno (kupejevsko) obliko in (limuzinsko) udobnost.
Pomembne številne malenkosti
Mercedes je pretresel trg s prvim modelom CLS leta 2005 in tokrat smo končno dočakali zelo dostojnega naslednika. S tretjo generacijo je CLS spet prepoznavna kupejevska limuzina, ki privablja poglede vseh, vsaj malo dovzetnih za avtomobilski dizajn. Oblikovalci so se držali pregovornega Mercedesovega načela, da če ti je avtomobil všeč, odstrani še eno linijo, kar se opazi pri minimalistični zunanjosti CLS, a so zato površine mogočne, izbočene in še kako opazne. Med testnimi vožnjami je k CLS pristopilo več ljudi in si ga z odobravanjem ogledovalo, najbolj drzen pa je bil sopotnik v enem od mimo vozečih avtomobilov, ki se je stegnil kar skozi okno in dvignil palec pohvale.
Mercedes-benz CLS 350d 4MATICZastopnik: Autocommerce, d. o. o.
Cena: 79.300 € (testni avtomobil 112.369 €)
Euro NCAP: Preizkus še ni bil opravljen.
Izpust CO2: 192 g/km
Cena: 79.300 € (testni avtomobil 112.369 €)
Euro NCAP: Preizkus še ni bil opravljen.
Izpust CO2: 192 g/km
Ampak kaj bi vozniku koristile pohvale o lepem avtomobilu, če bi sam notri trpel? Prav zato so razvojniki CLS veliko pozornosti namenili potnikom in njihovemu udobju. Sedeži omogočajo prijetno namestitev, z ustrezno podporo v vse smeri, seveda ne manjka niti prilagoditev sedala za boljšo podporo pod koleni, kar še posebno cenijo tisti, ki imajo težave s hrbtenico. Pri tako luksuznem avtomobilu so sicer pomembne številne malenkosti, tako se denimo pri vstopu in izstopu volan dvigne in pogrezne, da ima voznik še več prostora.
V prtljažniku je prostora za 520 litrov
Tisti, ki niso vajeni takšnega standarda, so bili najbolj navdušeni nad armaturno ploščo. Čeprav se zdi, kot da gre za vesoljsko ladjo, je upravljanje širokega osrednjega zaslona in vseh gumbov pod njim otročje lahko. Ena od živahnih posebnosti je, da zračniki spreminjajo barvo – če temperaturo dvignete, pordečijo, če temperaturo znižate, pomodrijo. K elegantnosti pripomore tudi diskretna osvetljena linija po sredini armaturne plošče.
V skoraj pet metrov dolgem avtomobilu je pod pokrovom trilitrski dizelski motor z 210 kW (286 KM), tako da do stotice pospeši v 5,7 sekunde, končno hitrost pa doseže pri 250 kilometrih na uro. Pri takšnih zmogljivostih je vožnja s štirikolesnim pogonom v čisti užitek, motorja v notranjosti skoraj ni slišati, CLS pa udobno pogladi tudi številne luknje na cestišču.
V prtljažniku je prostora za 520 litrov. Poraba dizelskega goriva je na testu znašala približno devet litrov na sto prevoženih kilometrov. Cena pri dobrih 112 tisočakih seveda ni nizka, ampak če razmišljate o nakupu novega mercedesa CLS, je verjetno vseeno, ali stane sto tisoč, sto deset ali sto dvajset tisoč. Na koncu vas bosta prepričala zgolj kakovost in videz avtomobila, pri čemer ima CLS kot pionir med kupejevskimi limuzinami obilo vabljivih lastnosti.
- S tretjo generacijo je mercedes-benz CLS spet prepoznavna kupejevska limuzina.
- Oblikovalci so se držali načela: če ti je avtomobil všeč, odstrani še eno linijo.
- Prtljažnik meri 520 litrov, poraba goriva je znašala okoli 9 l/100 km.
- Oblikovalci so se držali načela: če ti je avtomobil všeč, odstrani še eno linijo.
- Prtljažnik meri 520 litrov, poraba goriva je znašala okoli 9 l/100 km.