Čeprav je po koledarju še vedno poletje, so tisti, ki imajo opraviti z notranjo opremo, z mislimi že pri jeseni in zimi. Začela se je namreč jesenska sejemska sezona, v katero spada tudi sejem Tendence, ki ga vsako leto ob koncu avgusta pripravijo na sejmišču v Frankfurtu. Vzporedno z njim potekata sejma Ecostyle in Webchance.
Sejem Ecostyle, ki so ga prvič izvedli lani, je namenjen izdelkom, ki ustrezajo načelom trajnostnega razvoja. Trg za zelene izdelke se iz leta v leto širi, tudi na področjih, ki so povezana z opremo in dekoracijo doma. Po podatkih organizatorjev kar 56 odstotkov kupcev redno kupuje izdelke iz sistema pravične trgovine. Zlasti pri mlajših opažajo večje zanimanje za ekologijo, družbeno odgovornost in usmerjenost v lokalno. Sočasno poteka tudi prireditev Webchance, namenjena tistim, ki si želijo odpreti spletno podjetje, ustanoviti spletno trgovino, povečati prodajo po spletu in podobno.
Več o smernicah za prihajajočo sezono preberite v tiskani izdaji priloge Deloindom.