Deloindom: Sejem Tendence v Frankfurtu − s poudarkom na ekologiji

Naša novinarka je v Frankfurtu obiskala sejem Tendence, kjer so razstavljavci na ogled postavili nove modne smernice za dekoracijo doma za prihajajočo sezono.

Objavljeno
02. september 2014 17.58
Aleksandra Zorko, Deloindom
Aleksandra Zorko, Deloindom

Čeprav je po koledarju še vedno poletje, so tisti, ki imajo opraviti z notranjo opremo, z mislimi že pri jeseni in zimi. Začela se je namreč jesenska sejemska sezona, v katero spada tudi sejem Tendence, ki ga vsako leto ob koncu avgusta pripravijo na sejmišču v Frankfurtu. Vzporedno z njim potekata sejma Ecostyle in Webchance.

Sejem Ecostyle, ki so ga prvič izvedli lani, je namenjen izdelkom, ki ustrezajo načelom trajnostnega razvoja. Trg za zelene izdelke se iz leta v leto širi, tudi na področjih, ki so povezana z opremo in dekoracijo doma. Po podatkih organizatorjev kar 56 odstotkov kupcev redno kupuje izdelke iz sistema pravične trgovine. Zlasti pri mlajših opažajo večje zanimanje za ekologijo, družbeno odgovornost in usmerjenost v lokalno. Sočasno poteka tudi prireditev Webchance, namenjena tistim, ki si želijo odpreti spletno podjetje, ustanoviti spletno trgovino, povečati prodajo po spletu in podobno.

Več o smernicah za prihajajočo sezono preberite v tiskani izdaji priloge Deloindom.