Odprta kuhinja: V virtualno resničnost

Pravo kulinarično virtualno resničnost v Slovenijo aprila prinaša ena od slovenskih mlekarn. Preverite kako in kje.

Objavljeno
01. april 2016 14.01
A. S. H.
A. S. H.
Vodilna tuja in domača podjetja najrazličnejših panog dokazujejo, da virtualna resničnost postaja merilo za inovativnost in uspešnost. Znani so primeri, ko potrošniki lahko z virtualnimi očali – najpogosteje se uporabljajo očala Google Cardboard in Oculuf Rift – preizkušajo pohodne čevlje v naravi, se odpeljejo na testno vožnjo novega avtomobila, vstopijo v računalniške igrice, se iz hotelske sobe odpravijo na drug konec sveta ali iz prve vrste opazujejo najnovejšo modno kolekcijo. Tudi na spletnem mestu Delo.si lahko večje dogodke, pomembnejša mesta in aktualne zanimivosti najdete pod zavihkom 360.delo.si in si jih ogledate ali še enkrat podoživite dogodek, kakor da ste res tam.

Mlekarna Celeia pa je prva na slovenskem trgu, ki potrošniku omogoča popolno senzorično izkušnjo, saj s tehnologijo virtualne resničnosti aktivira vseh pet človeških čutov – okus, vonj, otip, vid in sluh. Gre za nov pristop, ki ga predstavlja na degustacijah probiotičnih jogurtov LCA. Po vsej Sloveniji jih lahko najdete. Prihodnji teden bodo v petek, 8. aprila, v Mercatorjevem hipermarketu Šmartinka BTC Ljubljana, v soboto, 9. aprila, pa v Mercatorjevih hipermarketih Ljubljana Šiška, Slovenj Gradec in Kamnik.