Menda ni ostal enak niti en del zunanjosti, a vendarle boste novo kio soul na hitro povezali z dosedanjo različico. Ta Kiin nišni model je namreč ohranil čokato obliko, visoko postavljene zadnje luči, precej oglat sprednji del in zato ostaja prepoznaven. Tudi tako, da se odločite za dvobarvno karoserijo ...
Večina novosti pripomore k prostornosti, dodali so nekaj dobrodošlih odlagalnih površin in predalov, izboljšana vzvojna trdnost skupaj z dodatnimi pridobitvami pri izolaciji precej zmanjša hrupnost v avtomobilu, odzivnost volanskega obroča je na višji ravni – tako kot uporabljeni materiali in vgrajena oprema v notranjosti.
Pri podjetju KMAG bi si želeli kakšnega soula več, tako pa jih bodo prodajali bolj po kapljicah. Odločili so se le za en, a bogat opremski paket, v katerem manjka le malo sodobnih dodatkov, če sploh. Na voljo sta dva znana 1,6-litrska motorja: bencinski za 20.990 evrov, dizelski pa za 21.990 evrov.
A najbolj zanimivega soula, takšnega, ki ga poganja električni motor, pri nas, žal, za zdaj ne boste mogli kupiti. Pa čeprav gre za avtomobil, ki se lahko pohvali z dobrimi 200 kilometri dosega, omogoča tudi hitro polnjenje na posebnih polnilnicah, ima toplotno črpalko za gretje in hlajenje, zaradi česar ju je mogoče zagnati že pred vožnjo, 81-kilovatni motor pa ponuja zgledne zmogljivosti: pospešek od 0 do 100 km/h v 11,2 sekunde in največjo hitrost 145 km/h. Da prodaja v Sloveniji ne bo stekla, je kriva majhna proizvodnja, ki jo bodo zlahka prodali v državah, kakršna je Norveška, kjer je električna revolucija na vrhuncu ...