Peugeot 508 cilja vse više

V prvih novembrskih dneh bo pomlajeni peugeot 508 zapeljal tudi med slovenske kupce - Nova maska, novi motorji in povezljivost s spletom.

Objavljeno
27. oktober 2014 16.23
Gregor Pucelj, Na kolesih
Gregor Pucelj, Na kolesih
Na nedavnem pariškem avtomobilskem salonu so predstavili pomlajenega peugeota 508 in v prvih novembrskih dneh bo zapeljal tudi na slovenske ceste.

Največji limuzinsko-karavanski peugeot je dobil novo masko, drugače oblikovane luči (pri dražjih različicah so odslej tudi glavni žarometi v izvedbi LED) in bolj položen pokrov motorja; nekaj drobnih sprememb je tudi na zadku limuzinske različice. Zaradi tega je ob nespremenjenem koloteku limuzina z dolžino 4830 mm za 38 mm daljša in 3 mm širša kot predhod­nica, karavan oziroma SW, kot ga imenujejo pri Peugeotu, pa je s 4829 mm daljši za 16 mm in širši za 11 mm.

Precej so prenovili tudi motorno ponudbo. Med bencinskimi motorji je povsem nov 1,6-litrski THP 165 (evro6) v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali novim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EAT6. Pri osnovni izvedbi ponudbo bencinskih motorjev dopolnjuje motor 1.6 VTi 120 (evro5) v kombinaciji s šeststopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom.

Dizli se začenjajo z 1.6 e-HDi 115, nato sledita dva 2.0 HDi 140 in 160 ter 2.2 HDi 200 v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim men­jalnikom; ta je na voljo zgolj za različico GT. Tehnologijo blue­HDi (evro6) bosta zastopali dve zmogljivi izvedbi: 2.0 blueHDi 150, katerega izpust CO2 tako pri limuzini kot pri SW znaša komaj 105 g/km, in nov motor 2.0 blueHDi 180 z izpustom CO2 111 g/km; oba imata samodejni menjalnik.

Ta motor s 180 KM bodo vgrajevali tudi v robustnejšo izvedbo peu­geota 508 SW, imenovano RXH; s samodejnim menjalnikom obetajo izpust CO2 119 g/km in kombinirano porabo zgolj 4,6 l/100 km. V limuzini in različici RXH bo na voljo tudi Peugeotov hibridni pogon (hybrid4), ki združuje dizelski 2.0 HDi s 163 KM in elektromotor s 37 KM, ki je povezan z zadnjima kolesoma; v tem primeru napovedujejo kombinirano porabo goriva 3,3 l/100 km in izpust CO2 zgolj 85 g/km.

Pomlajeni peugeot 508 tako kot predhodnik ostaja zelo prostoren in s poudarkom na udobju, ki zlahka streže tudi poslovnim potrebam. V potniški kabini je nekaj sprememb. Od druge ravni oprem­ljenosti je na armaturni plošči vgrajen sedempalčni zaslon na dotik, na katerem je zbrana večina uporabniških funkcij vozila. V bogatejših opremskih paketih so dodali tudi sistem nadzora mrt­vega kota in kamero za vzvratno vožnjo. Novinec ima več možnosti povezovanja z novo generacijo internetnih storitev (Peugeot connect apps).

Cenovni razpon je glede na številne različice in ravni opreme več kot pester, začne se pri limuzinskem 508 z 22.600 evri in konča pri hibridnem 508 RXH s 45.228 evri; kupci se lahko dogovorijo za v povprečju 15-odstotni popust.