Preizkusili smo: BMW 530e iperformance

Hibridna limuzina, ki zagotovo ima kakšno prednost pred dizelsko.

sre, 06.12.2017, 17:00

Novo BMW-jevo petico smo imeli v različnih izvedbah že na dveh preizkusih. Tokratna tret­ja je priključni hibrid, ki je glede na zadnje napovedi tako rekoč avtomobil prihodnosti ali pač že sedanjosti. Seveda, predvsem za one, ki imajo pod palcem konkretno veliko denarja.

Oznaka 530e pomeni, da je tokrat­na petica bencinski priključni hibrid s kombinacijo dvolitrskega prisilno polnjenega štirivaljnega bencinskega motorja in manjšega električnega motorja, vse skupaj z največjo sistemsko močjo 185 kW (252 KM) in 420 Nm največjega navora. Polniti jo je mogoče tudi na zunanjem omrežju, poln akumulator pa ji omogoča, da lahko 25 do 30 km vozi prevozi le na električno energijo. Na domači vtičnici se nam je napolnil v dobrih štirih urah, BMW ponuja tudi dodatne (hitrejše) možnosti poln­jenja.

Za plačilo s kartico, Paypalom ali preko UPN (plačilni nalog), obiščite stran www.delo.si/digitalno in izberite paket po vaši meri. Imamo tudi takega z izdatnim popustom za naročnike na našo tiskano izdajo! Nato sledite navodilom za registracijo, v sklopu katere boste sklenili tudi digitalni naročniški paket.


Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor