Preizkusili smo: ducati scrambler icon

Pozdrav z milanskih modnih stez

Objavljeno
19. maj 2015 13.36
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih
Scrambler je izredno premišljen izdelek z jasno določeno ciljno skupino, načinom trženja in paleto spremljajočih modnih dodatkov. Povedano drugače – spoštovani hipsterji in metroseksualci ter vsi drugi, ki v duši čutite podobno težnjo po alternativni antikulturi, ne iščite naprej.

Scrambler je prišel na trg po skrbno premišljenih korakih, ki so brezhibno sledili vsem ključnim zapovedim viralnega, promocijskega in drugega tržnega komuniciranja, kar jasno pove, kako Audi, se pravi lastnik, vidi znamko. Ducati nima le lastnika, ki obvlada lahko gradnjo in napredne motorje, pri čemer so nemški in italijanski inženirji lahko takoj našli skupni jezik, ampak tudi partnerja, ki zna iz preteklosti ustvarjati dodano vrednost za prihodnost. In tako prihaja scrambler na trg v trenutku, ki ne bi mogel biti boljši, saj vedno več motoristov išče prepoznaven, zabaven in lahkotno nezahteven motocikel, ki hkrati ne sme biti »energijsko« podhranjen.

Scrambler z ničimer od naštetega nima težav. Dvovaljnik v znameniti konfiguraciji L z 800 ccm prostornine in 55 kW (75 KM) ne pušča dvomov o moči in značaju, umet­niško ukrivljene cevi pa v dušilec speljejo potreben dramski vložek. Ko smo že pri sedežu, ta je z 79 cm od tal udobno nizko, kar bo nemara v veselje vsem, ki ste prvo osebno in potni list dobili še v SFRJ, ustav­ljanje in premikanje scramblerja na mestu je namreč otročje lahko.

Od daleč je videti precej prazen, kar je cena spogledovanja s preteklostjo, in tako ima, na primer, spredaj le en zavorni kolut, kar se pozna tudi pri zaviranju, ki sicer ponuja dovolj občutka, a hkrati zahteva odločne roke. Krmilo je prijetno široko in zagotavlja dober občutek stabilnosti in obvladovanja položaja, na njem priviti ogledali pa sta postavljeni dovolj narazen, da lahko brezhibno opravita svoje delo. Splošnemu slogu ne sledijo stikala na krmilu, ki bolj sodijo na kakšno kitajsko električno kolo kot na dizajnersko občutljiv motor. Med vožnjo je scrambler natančno tak, kot je videti. Lahek, igriv, pri nizkih vrtljajih tresoč, pri višjih energičen in vedno zabaven. Za mestno vožnjo in izlete v dvoje, a naj peljejo po stranskih poteh, saj ta ducati vabi predvsem k umirjeni in uživaški vožnji, ko ima voznik čas tudi za naravo, ne le cesto. Scrambler je uporaben, markanten, preprost, temperamenten in s ceno za tekmece z retro scene močno problematičen.