Preizkusili smo: Honda CB 650 F

Stara šola v odlično ukrojeni novi obleki

Objavljeno
22. julij 2015 17.03
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih

Na novo zasnovani hornet nadaljuje povest o uporabnem in nezahtevnem motociklu tam, kjer jo je končal predhodnik. Dodaja pa tudi novo poglavje o drugače prikrojeni zmogljivosti.

Honda je s serijo CB, ki si v tem razredu utrjuje položaj že od leta 1998, našla dober recept za potešitev potreb zelo široke skupine motoristov. Prav s to serijo nam­reč sistematično spremlja univerzalne motociklistične potrebe in navade ter jih z vsako novo generacijo potisne še za korak više in tako doseže še boljšo vsesplošno uporabnost.

Pozoren bralec bo opazil, da smo nedavno na naših straneh predstavljali CBR 650 FA, ki ima v primerjavi s CB več plastike in zato tisti R več. To ni edina razlika, je pa temeljna in iz nje izvirajo vse naslednje. CB s slečeno podobo sporoča, da je bolj prvinski, manj cestno športen in tako bolj vsesplošno sprejemljiv.

Tokrat velja videzu nameniti posebno pozornost, saj se je Hondi posrečil velik podvig, ki v tem razredu ni pogost. Z nekaj odličnimi oblikovalskimi triki in kovinskimi poudarki so pri motociklu srednje kategorije dosegli občutek »prave« litraže. To jim je še posebej uspelo z lepo speljanim in vidnim izpušnim sistemom, ki optično poudari celotno strojno opremo.

Druga sicer pričakovana pozitivna lastnost novega CB pa je izjemno lahkotna uporaba, kar je bila prepoznavna lastnost tudi prejšnjih modelov CB. Sedenje je zelo udobno in manj obremenjujoče v hrbtu ter zapestjih kot pri športnejšem R. Sedež, ki je od tal odmaknjen ugodnih 810 mm, je v sprednjem delu ožji, kar daje pri ustavljanju in manevriranju na mestu izredno dober in stabilen občutek. Krmilo je široko, vodljivost peresno lahka, vzmetenje čvrsto, a udobno, zavore pa z zelo dobrim povratnim občutkom.

CB 650 F je preprost, vsestransko uporaben motocikel, ki ga ne smemo podcenjevati, saj pri 11.000 vrtljajih na minuto iz štirivaljnika iztisne zelo živahnih 64 kW (87 KM), s katerimi je mogoče potešiti veliko večino tudi nadpovprečno dinamičnih cestnih potreb in želja. CB je prijatelj za vsakdanjo mestno in primestno vožnjo po opravkih ter zanesljiv in primerno močan popotniški tovariš za krajša in daljša potepanja ob koncu tedna.