Preizkusili smo: Volvo V60 cross country D3 momentum

Dvignjeni karavan, ki pa nima štirikolesnega pogona

ned, 20.03.2016, 18:00
Zastopnik: VCAG, Ljubljana

Cena: 40.531 €
(testno vozilo 45.951 €)

Euro NCAP: Preizkusa še niso opravili.

 

Izpust CO2: 120 g/ km

Ker imajo kupci karavanov sred­njega razreda radi tudi bolj robusten videz, so jim pri Volvu lani ustregli z modelom V60 cross country. No, vsaj s testnim avtomobilom se čisto čez drn in strn ne bi mogli peljati, saj nima štirikolesnega pogona, je pa bolj dvignjen od tal. Nekaj več kot 20 cm je od tal oddaljena najnižja točka tega avtomobila. Čisto dovolj za kakšen razrit kolovoz, ki pelje do najboljšega rastišča gob ali borovnic. Če le pot ni preveč navkreber in blatna (zasnežena) ... V60 cross country bo torej lahko kdaj tudi manj čist kot ta na fotografiji, ko mu v primerjavi s konkurenco morda manjka kakšen bolj konkretno privlačen dodatek.

Dvolitrski dizelski motor s 110 kW moči se lepo razume z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, a preveč od njega le ne smete pričakovati. Cross country je namreč še za okroglih 50 kg težji od običajnega V60, kar pomeni, da je suhe mase za več kot 1710 kg. Med običajno vož­njo kakšne podhranjenosti seveda ni čutiti, vseeno pa bi si kdaj morda želel več živahnosti. Še zlasti ker se avtomobil lepo odziva na voznikove želje, ni niti pokimavanja niti pretiranega nagibanja v ovinkih, zmoti le malo trše premagovanje cestnih neravnin. Na testu smo porabo brez večjih težav ohranjali pod 7 l 100 km, na relacijski vožnji je bila še za dobrega pol litra manjša (ah, tovarna obljublja 4,6 l/100 km).

 

Tudi V60 cross country je seveda poln Volvovih oblikovalskih bonbončkov, kot je zdaj že kopirana lebdeča sredinska konzola, pri kateri pa bi si vendarle želeli bolj preprost dostop do poličke, ki se skriva za njo. Pohvalim navigacijsko napravo, ki kot ena redkih prepozna slovenski signal za prometna obvestila, sicer pa je pri infozabavnem sistemu vidno, da cross country večino stvari povzema po osnovnem V60, ki ni več najnovejši avtomobil.

 

Idealna rešitev za mlade starše je dvižni sedež na bočnih delih zad­nje klopi, ki nadomešča otroški avtosedež iz skupin II in III. Tale volvo ima še vedno idealno deljivo naslonjalo zadnje klopi (40:20:40), pa tudi nekaj domislic v prtljažniku. No, tam je prostora vendarle premalo za tako velik avtomobil, za uteho ostaja dejstvo, da ga s 430 litri ni nič manj kot v osnovnem V60.

Prijavi sovražni govor