Beyoncé, 34-letna ameriška pevka, igralka in producentka, se tokrat preizkuša še v modi. Te dni je lansirala svojo modno linijo Ivy Park, imenovano po svoji štiriletni hčerki Blue Ivy. V nasprotju z drugimi pevkami in igralkami je Beyoncé svojo modno linijo oblikovala povsem sama, in ne v sodelovanju s kakšno uveljavljeno modno oblikovalsko hišo.
Njen vstop na modno prizorišče je vse prej kot skromen. Te dni namreč priljubljena pevka zre med svoje oboževalce z naslovnic ameriške in britanske izdaje revije Elle, na številnih spletnih portalih pa novico o njenem vstopu v svet mode ves čas osvežujejo.
In kakšen je njen modni prispevek? Za zdaj se kaže v kar dvesto kosih športnih oblačil, namenjenih telesno aktivnim ženskam za programe rekreacije, ki so med dekleti še posebno priljubljeni. Finančno ji je poseg v modo podprl britanski poslovnež sir Philip Geen, lastnik verige trgovin Topshopfashion.
»Topshop me že ves čas navdušuje s svojo dobro modo in napredno usmerjenostjo,« je slavna pevka in igralka komentirala izbiro svojega poslovenga partnerja že oktobra 2014, ko je javnost seznanila, da se namerava podati tudi v svet mode.
Njeno sodelovanje z verigo Topshop pa ne bo ovira, da njenih oblačil ne bo mogoče kupovati tudi drugje. Kakor piše na njeni spletni strani, bodo od 14. aprila naprodaj tudi v trgovskih hišah Nordstrom, Selfridges, JD Sports in Net-a-Porter.