Z razglednicami na instagramu o lepotah pred pragom

Na desetih lokacijah v osrednji Sloveniji ob objavi fotografije prejmete lokalno darilce.

sre, 30.08.2017, 12:00

Ljubljana – Mestno jedro Ljubljane, ki te dni poka po šivih zaradi navala turistov, je menda preobremenjeno tudi zaradi nas, domačinov, pravijo v Turizmu Ljubljana. Tam zato poskušajo z akcijo, katere osnovni namen je opozoriti na po krivici zapostavljene lepote osrednje Slovenije, širiti glas o lepotah regije.

Te dni se je namreč začelo nadaljevanje kampanje za promocijo destinacij in ponudbe v Osrednjeslovenski regiji, ki bo trajala vse do novembra. Z njo želijo predstaviti nabor idej za izlete, obenem pa čim bolj razširiti besedo o lepotah in doživetjih.

Zato smo se za promocijo odločili vključiti priljubljeno platformo instagram, uporabnike hashtaga #CentralSlovenia pa nagraditi z lokalnim darilcem, pojasnjujejo v Turizmu Ljubljana: »Ljubljano vedno opišemo kot idealno izhodišče za dnevne izlete. Verjamemo namreč, da lahko z upravljanjem turističnih tokov v regijo osrednje Slovenije in drugam po državi delno sprostimo mestno jedro in ga naredimo prijetnejše za bivanje prebivalcev in tistih gostov, ki ostanejo. Obenem pa promoviramo in ustvarjamo določen dobiček od turizma tudi drugim destinacijam in ponudnikom – verjamemo v povezovanje, saj imajo tako od uspeha prestolnice lahko več vsi.«

Ker tudi domačini menda pogosto slabo poznamo ponudbo pred svojim pragom, so tako pripravili predloge za deset izletov. Naloga lovcev na zaklad je preprosta, in sicer morajo obiskati kraj s seznama ter fotografirati tisto, kar jih je navdušilo. Fotografijo morajo nato objaviti na instagramu in jo deliti z drugimi, pri tem pa ne pozabiti pripisati hashtaga: #CentralSlovenia in označiti lokacije. Na navedeni točki je treba le še pokazati objavo in prejeti lokalno darilce.


 

To je sicer drugi del promocijske kampanje v Osrednjeslovenski regiji, njen prvi del se je končal junija. Z odzivom so bili zadovoljni, saj je bilo na #CentralSlovenia 2000 objav. V Turizmu Ljubljana verjamejo, da bodo tudi tokrat na svojem hashtagu zbrali veliko fotografij, ki bodo ne nazadnje tudi tuje obiskovalce prepričale, da se odpravijo na izlet. Prav prebivalci smo namreč najboljši ambasadorji svojih destinacij. »S temi fotografijami lahko v resnici pokažemo, kako čudovita je regija. Na majhnem območju okoli Ljubljane se nam ponujajo tako različna doživetja od urbanih v glavnem mestu, da bi bilo prav škoda, če jih ne bi izkoristili,« je pojasnila direktorica Turizma Ljubljana Petra Stušek, kjer si obetajo, da bodo razglednice na instagramu navdihnile ljudi, tako domačine kot tujce, za raziskovanje še neodkritih lokacij zunaj mestnega središča.

Turisti si želijo doživetij, je še poudarila Stuškova. Kampanja se tako usmerja v kraje, kjer ta doživetja tudi ponujajo. Lahko se odločijo za čajanko z grofom Blagajem in njegovo ženo Antonijo na Polhograjski graščini ali pa z Ivanom Cankarjem na Vrhniki spijejo skodelico kave. Morda jih bo pritegnilo izdelovanje trniča na Veliki planini ali pa raziskovanje Županove jame v Grosupljem. Predvsem pa je pomembno, da človek dobi idejo za izlet.

Prijavi sovražni govor