Humar lovoriko potrjuje pred svojim pragom

Stari in novi državni prvak v reliju Aleks Humar želi v Idriji še podaljšati niz nepremaganosti v tej sezoni.

Objavljeno
09. oktober 2014 02.11
Janez Porenta, šport
Janez Porenta, šport
Ljubljana – Slovenski reli se za konec sezone DP na naših tleh vrača domov – v Idrijo. Staro rudarsko in čipkarsko mesto je tudi kovačnica dirkaških šampionov, ki jih nikdar ne zmanjka. Zadnji med njimi, Aleks Humar, se je predčasno okitil z letošnjim naslovom državnega prvaka, doma želi lovoriko le še potrditi.

Za Humarjem je še ena vrhunska sezona in če mu leta 2011 ne bi poškodba ob civilni kolesarski nezgodi prekrižala načrtov, bi se letos bržkone veselil še pete zaporedne domače šampionske trofeje. Za 42-letnega Idrijčana res ni pomembno, ali krmari »jeklenega konjička«, ki je dosti zmogljivejši od tistih, ki jih vozijo tekmeci (škoda fabia S2000 ali subaru impreza N14), ali pa dirkalnik, s katerim – če bi obveljala logika – ne bi smel mešati štren pri vrhu, v obeh primerih je prehiter za tekmece. Tako lani kot letos jim je lekcijo dal z renaultom cliom R3, s katerim je v tej sezoni še neporažen.

Prav na domačem reliju je pred 16 leti prvič opozoril nase tedaj še za volanom zastave yuga in v močni konkurenci zasedel nadvse spodobno 21. mesto. Tudi sicer ima na idrijsko preizkušnjo čudovite spomine: »Pred domačimi navijači je vselej še posebej lepo voziti. Posebnega pritiska njihovih pričakovanj ne čutim, saj sem tu že velikokrat dirkal in sem se tega že navadil. Traso dobro poznam, po njej se pogosto zapeljem. Toda vožnja po domačih cestah v vsakdanjem vrvežu je eno, dirkanje po zaprti stezi pa nekaj drugega. Seveda si želim spet odpeljati kar najboljši reli in ga po možnosti kronati z novo zmago.«

Na seznamu prijavljenih je 39 izključno slovenskih posadk, Humarju utegneta biti nevarna predvsem voznika, ki sta se v minulih tednih dokopala do drugih mest na razmeroma močnih dirkah v tujini: Rok Turk (peugeut 208 R2), ki je na reliju Croatia premoč priznal edinole domačemu asu Juraju Šebalju, in nekdanji državni prvak Boštjan Logar, ki se je na reliju Srbija zavihtel tik za bolgarskim zmagovalcem Krumom Dončevim. Škofjeločan, nad katerim drži roko Sašo Vusič, je bil sprva sicer napovedan z renaultom cliom R3, vendar so testiranja pokazala, da je lahko podobno hiter tudi s šibkejšim citroënom C2 R2 maxom.

Svoje račune imata tudi prekaljeni Jani Trček in mladi Aljoša Novak, oba z mitsubishijem lancerjem devete evolucije, pa tudi Grega Premrl (citroën DS3 R3), Tim Novak (škoda fabia R2), Domen Agnič (BMW M3 E30) ... Časovnica bo domala enaka kot lani: namesto petkovega superspeciala bosta po uradnem štartu (16.50) na sporedu dve hitrostni preizkušnji nad Idrijo, v soboto – ko bo štart ob 10.08, cilj pa ob 16.10 na Mestnem trgu – pa tri v Čekovniku in dve v Zadlogu. Skupaj bodo morali dirkači »zgristi« 78 kilometrov, kar pomeni neizprosno tiščanje plina od začetka do konca. Po tej dirki bodo posadke sezono DP sklenile na reliju v Poreču.