Lorenzo vztraja: Drektor dirke bi se moral odzvati

Jorge Lorenzo je pred VN Francije vztrajal, da je bilo prehitevanje Marqueza pred 14 dnevi zrelo za kazen po novem zakoniku.

Objavljeno
16. maj 2013 23.39
MOTORCYCLING-PRIX/
T. V., šport
T. V., šport

Le Mans - Premor v motociklističnem SP je ohladil glave, a to je tudi vse, saj je današnja tiskovna konferenca v Le Mansu minila zgolj in le v znamenju obnavljanja spornih dogodkov iz Jereza. Jorge Lorenzo je že tedaj vztrajal, da bi moral direktor dirke Marca Marqueza kaznovati, saj so prav v ta namen letos sprejeli nov pravilnik o kaznovanju nevarnih manevrov, vendar se komisija z Lorisom Capirossijem in Francom Uncinijem na čelu tedaj za to ni odločila.

»Incident« pa ostaja glavna tema pogovorov tudi na prizorišču v Franciji, saj so danes komaj kakšno besedo namenili novi preizkušnji, ki jo bo Marquez prav zaradi tveganega manevra začel kot vodilni v SP. »Nisem proti Marcu. On je mlad in pri teh letih greš za vsem, kar se ti ponuja. Vendar menim, da imamo letos (nov) točkovni sistem, ki pa ga za zdaj ne uporabljamo. Želim, da se to spremeni. Po mojem bi morali Marcu dodeliti vsaj minimalno število kazenskih točk. Seveda se na dirki tekmeca lahko dotakneš, a drugo je, ko se vanj zaletiš,« je vztrajal Lorenzo, ki je sicer bojno sekiro z mladim rojakom vendarle zakopal že na letu iz Jereza, kjer sta, kakšno naključje, sedela skupaj na letalu.

Je bilo pa le vprašanja časa, kdaj bo novi pravilnik o kaznovanju prvič na udaru kritik, sploh ker so ob njegovi uvedbi mnogi že razmišljali o Marquezu. Neverjetni Španec, ki letos ruši vse rekorde v moto gp, je bil namreč lani v nižjem razredu šolski primer »kršitelja« vseh norm in je prejel nešteta opozorila za nevarno vožnjo na dirkah.

Če bi se komisija že po Jerezu pred 14 dnevi odločila za sankcijo njegove vožnje, pa bi deloma posegla tudi v razplet nedeljske dirke v Le Mansu. Najnižja kazen štirih točk namreč predvideva, da motociklist dirko začne z repa razpredelnice, kar bi zanesljivo Marqueza izločilo iz bitke za zmago, morda pa tudi zmagovalni oder. Drugi dve kazni pa sta še bolj radikalni: s sedmimi točkami kaznovani štarta iz garaže, z desetimi pa dobi prepoved nastopa na dirki.