Prenovljeni Ferrari še malce bližje Mercedesu?

Formula 1: Italijani so optimistični pred nedeljsko dirko za veliko nagrado Španije.

Objavljeno
07. maj 2015 23.53
Mi. Š., šport
Mi. Š., šport

Barcelona – Karavana formule 1 se je po dirkah v Melbournu, Sepangu, Šanghaju in Sakhirju preselila v Barcelono, kjer bo pojutrišnjem na sporedu prva letošnja preizkušnja v Evropi. Od nje si že zaradi preteklih dobrih izkušenj in zadnjih izboljšav na dirkalniku SF15-T še posebej veliko obetajo v moštvu Ferrarija.

Italijani naj bi dodobra izkoristili tritedenski premor po VN Bahrajna, pri čemer se niso ozirali na stroške in nadure. V tovarni v Maranellu so garali dan in noč, da bi zmanjšali zaostanek za Mercedesom, kar naj bi jim – če gre verjeti pisanju medijev na Apeninskem polotoku – dobro uspelo.

»Kakor v drugih moštvih smo tudi mi za Barcelono pripravili nekaj rešitev, o katerih pa ne bi rad preveč govoril, saj bi tako le še povečal pričakovanja in z njimi tudi pritisk. Rekel bom le to, da naš dirkalnik razvijamo korak za korakom,« je bil skrivnosten Ferrarijev vodja Maurizio Arrivabene, ki so mu – mimogrede – pred dnevi operirali levo zapestje.

Vendar pa ga kirurški poseg ni odvrnil od tega, da bi odpotoval v Barcelono. Na vsak način se je želel na lastne oči prepričati, kako se bodo zadnje spremembe obnesle na dirkališču. Da si od njih precej obeta, je mogoče sklepati tudi iz njegovega dobrega razpoloženja pred VN Španije, za katero se bodo zelene luči v nedeljo prižgale ob 14. uri. Tako je pred uvodno letošnjo preizkušnjo na stari celini in skupno peto v sezoni postregel z naslednjo šalo. »Upam, da imamo dober 'paket', pri čemer nimam v mislih besede 'paco'. Ta v italijanščini pomeni škatlo, ki je od zunaj videti dragocena, znotraj pa je prazna ...« je Arrivabene povedal z nasmeškom na obrazu.

Čeprav 58-letnik iz Brescie ni želel razkriti podrobnosti, pa je v javnost vendarle pricurljala informacija, da je moštvo iz Maranella v katalonsko metropolo pripeljalo močno spremenjeni bolid, po nekaterih virih naj bi šlo celo za skoraj povsem (70-odstotno) novi dirkalnik. Že na današnjih prostih treningih se bo tako ferrari SF15-T španskim ljubiteljem formule 1 predstavil z novima krilcema (prednjim in zadnjim), novim difuzorjem in nekoliko zmogljivejšim motorjem.

Da prva preizkušnja na evropskih tleh pravzaprav vsako leto znova pomeni nekakšno prelomnico za vse ekipe, je pritrdil tudi Inachi Rueda, glavni strateg pri Ferrariju. »Vsa moštva bodo v Barcelono pripeljala obilo novosti, tako da bomo ta konec tedna v primerjavi z Bahrajnom videli popolnoma nove bolide. Kar zadeva naše izboljšave, se nadejamo, da nas bodo približale Mercedesu,« si je zaželel Rueda.

Po nekaterih izračunih naj bi bila Kimi Räikkönen in Sebastian Vettel še pred tremi tedni v Sakhirju za debele tri desetinke sekunde na krog počasnejša od dirkačev »srebrnih puščic« Lewisa Hamiltona in Nica Rosberga, zdaj naj bi se ta zaostanek nekoliko stopil. »Rdeči boginji« naj bi tudi bolj ustrezal asfalt na stezi v Montmelu, ki je od vseh najbolj grob v koledarju formule 1.

»Zaradi tega je obraba gum večja kot drugod, kar kaže tudi veliko število postankov v boksih v prejšnjih letih. Ker je na tej progi izjemno težko prehitevati, je strategija na dirki pogosto ključna. Zelo pomembno je, v katerem krogu nekdo zamenja pnevmatike,« je še razložil Ferrarijev glavni strateg, ki si že razbija glavo o tem, s kakšno taktiko bi Räikkönenu in Vettlu pojutrišnjem pomagal priti mimo kljub vsemu še vedno favoriziranih Mercedesov dirkačev Hamiltona in Rosberga.