V Italiji že junija pomeril kombinezon

Motociklizem: Čez 14 dni bo dvakratni svetovni prvak Casey Stoner ribiško palico spet zamenjal za motor.

Objavljeno
11. julij 2015 23.58
Tanja Volarič, šport
Tanja Volarič, šport
V Italiji so pred časom skočili na noge, ko se je kot blisk razširila novica, da se je dvakratni motoristični svetovni prvak najmočnejšega razreda Casey Stoner na Apeninski polotok vrnil po službeni obveznosti. Čez 14 dni bo namreč spet sedel na dirkalni motor na dirki 8 ur Suzuke, zato je pri proizvajalcu opreme Alpinestar pomeril kombinezon, ki ga je pred tremi leti slekel ob slovesu od kariere v motgp.

Veliko časa je minilo, odkar ste bili pri proizvajalcu motorističnih oblačil v Italiji. Kaj vas je pripeljalo na Apeninski polotok?

Veliko časa je preteklo, odkar sem bil nazadnje v Italiji. Po moji zadnji dirkaški sezoni leta 2012 sem večino časa preživel v Avstraliji, saj sem želel najprej dobro okrevati po poškodbi noge, potem pa sem precej potoval. Priznati pa moram, da je lepše obiskati staro celino kot 'civilist', torej brez tekmovalnega stresa.

Kaj ste počeli v zadnjem času?

Če sem iskren, nisem bil zelo športno aktiven, četudi sem se občasno še usedel na motor za motokros. A predvsem sem ribaril. S športno upokojitvijo se mi je odprlo veliko časa. Mislim, da sem v minulih dveh letih ribiško palico držal v rokah več časa kot prej vse življenje.

Kaj menite o uspešni vrnitvi Jorgeja Lorenza na junijskih dirkah in težavah Marca Marqueza?

Letošnja sezona je v marsičem nepredvidljiva. Marc jo je že odprl z napako, Jorge je imel težave s čelado, Valentino Rossi je vse to izkoristil za uvodno zmago. Toliko vsega se je zgodilo. Potem so se še Danielu Pedrosi začele pojavljati zdravstvene težave in lahko si le predstavljam, koliko truda je vložil v vrnitev po operaciji, ko njegov oprijem roke še ni bil dober. Motorji so namreč zdaj še težji, kot pred leti, ko sem še sam tekmoval. No, nekako se mi zdi, da vsi razen Lorenza skozi sezono plujejo z nihanji od dirke do dirke, enkrat so dobri, naslednjič že v velikih težavah. Vsekakor bo še veliko negotovosti.

Kakšne so bile resnične možnosti, da v času Pedrosovih težav namesto njega sedete na hondo?

Možnosti so bile, toda majhne. Honda je celotno stvar vodila na način, da je ščitila tudi svojega dirkača. Sam pač nisem imel rezultatskih ciljev, nastopil bi le, da bi vskočil namesto prijatelja, saj niti prizorišča nisem poznal. Ne iščem poti vrnitve v moto gp. Zame bi bil privilegij nastopiti. S Hondo imam sicer odličen odnos, in četudi sem bil malo razočaran nad razpletom, njen tabor povsem razumem, da se je odzval, kakor se je.

Vas dolgoročno kaj mika, da bi zapustili Avstralijo?

Ne, preveč uživam v trenutnem življenju.

Pa vendar se vračate na motor, kmalu vas čaka dirka 8 ur Suzuke. Kako je prišlo do tega dogovora?

Pri Hondi me snubijo praktično od upokojitve, vendar sem se moral najprej odmakniti od dogajanja in si vzeti mir zase, se zabavati. To sta bili moji najboljši leti v življenju, vse je bilo brez stresa, pri vsem, kar sem počel, sem se zabaval. Gotovo pa je Suzuka ena najbolj prestižnih dirk na svetu, na njej so nastopila domala vsa imena, ki so kdaj kaj pomenila v motociklističnem svetu. Škoda, ker s podaljševanjem koledarja v moto gp in njegovim zgoščevanjem vse skupaj nekoliko izgublja. Zdaj, ko nisem več obremenjen z nastopanjem na najvišji ravni, se lahko lotim tudi tega izziva. Priznam, zelo me zanima, kako izgleda. Slišal sem že marsikaj.

Imeli boste tudi dobre sotekmovalce …

Res je, Michael je že doslej opravil veliko delo, vsi tudi vemo, kako hiter je lahko Takanaši. Verjamem, da se bomo dobro zabavali.