V Sepangu v pričakovanju Rossijeve vrnitve na Yamaho

Dva meseca pred začetkom nove sezone se v Sepangu začenja prvi uradni test. Težko pričakovana vrnitev Valentina Rossija.

Objavljeno
05. februar 2013 00.20
T. V., šport
T. V., šport
Sepang - Prav Rossijeva vrnitev in krstni krogi Marca Marqueza, od katerega mnogi v njegovi prvi sezoni med elito že pričakujejo izjemne dosežke, saj naj bi šlo za »naravnega naslednika« dvakratnega svetovnega prvaka Caseyja Stonerja pri Hondi, bosta v ospredju tridnevnega testiranja v Sepangu. Rossi je sicer na Yamaho sedel že takoj po koncu prejšnje sezone in se sredi januarja predstavil na uradnem fotografiranju z Jorgejem Lorenzom, vendar ostaja aktualno vprašanje, ali bo s selitvijo tudi izplaval iz krize, v katero je padel v dveh letih pri Ducatiju. Uradno testiranje pa običajno že da vpogled v stanje, pripravljenosti in razmerja moči, ki nato zaznamujejo tekmovalno sezono.

Zanimivo, da so pri Ducatiju dolgo iskali razlog, zakaj jim italijanski šampion ni mogel prinesti svetovne lovorike, prej nasprotno, z njim so padli daleč v povprečje. In ga, kot kaže, našli. »Valentino Rossi ni imel v prejšnjih dveh letih nikakršne možnosti obvladati Ducatijevega dvokolesnika, saj so bile značilnosti jeklenega konjička povsem nasprotne tistim, ki jih je skoraj dve desteletji zahteval njegov slog vožnje,« s takšno oceno se je predstavil novi šef Ducatija Bernhard Gobmeier, ki je dobil nalogo, da ekipo italijanskega proizvajalca po katastrofalnih dveh letih spet dvige med svetovno elito.

»Vsi verjamemo, da je Rossi eden največjih dirkačev vseh časov, a je bil žrtev Ducatijevih 'genov'. Od leta 2007 do lani pri tem motorju niso veliko spremenili. Motor je že bil boljši, a dirkača, kot sta Rossi in Marco Melandri, občutljiva dirkača torej, imajo do motorjev posebne zahteve. In ker se motor ni odzival po pričakovanjih, sta bila minula leta oba zmedena. Ti fantje so se svojega sloga vožnje navzeli že kot otroci. Ne vozijo z možgani, marveč poslušajo notranji občutek. Zanašajo se na reflekse in če naletijo na neznane reakcije, se začnejo ukvarjati z reševanjem težave. To pa jih upočasnjuje,« je Gobmeier poskušal pojasniti, zakaj je imel veliki Rossi z Ducatijem tolikšne težave že od prve dirke pri 32 letih.