Facebook, vsemogočni

Navdušenci, blagovne znamke in šport so ljubezenski trikotnik, ki ga povezuje Facebook, so sklenili na Sporto konferenci.

Objavljeno
22. november 2013 11.01
Neža Adamič
Neža Adamič
Na Sporto konferenci je Josh Robinson, direktor digitalnih medijev - Synergy predaval o danes nepogrešljivih digitalnih medijih v svetu športa in marketinga. Socialna omrežja so postala največja platforma za športne navdušence, kjer najdejo svojo pripadnost, srečo in naklonjenost.

Zakaj radi spremljamo športne dogodke in zakaj so socialna omrežja tesno povezana z njimi?

Zaradi atmosfere, druženja in želje po pripadnosti, kakor so pokazale raziskave. Facebook in Twitter sta v tem primeru odlični sredstvi za to - za manj denarja ljudem ustrežeš ter dosežeš povezanost v t.i. »ljubezenski trikotnik«.

Tehnologija s pametnimi telefoni in tablicami nas je pripeljala do točke, kjer lahko skoraj povsod dobiš želeno informacijo. Lahko kupiš avto, medtem ko sediš na kavi. Po njegovo je treba iskati treba poti, kjer lahko ciljnim navdušencem nudimo pripadnost, zadovoljstvo in želene informacije, s čimer gradimo močnejšo vez z navijači.

Pomemben je kontekst, v katerega so informacije umeščene, čas in vsebina. Navdušenci čakajo in spremljajo socialni medij, dokler želena informacija ne pride do njih. Izkušnja interakcije s športom je z digitalnimi mediji postala bogatejša kot pred leti, ko si športne dogodke spremljal preko drugih , bolj omejenih virov.

Z današnjo tehnologijo lahko izkušnje tudi deliš in jih podoživljaš, k čemur so pripomogle inovativne aplikacije z aktivnim vključevanjem fenov (navdušencev). Zaradi porasta digitalnih medijev ter s tem večje konkurence, pa je Josh izpostavil kot pomemben faktor uspeha kreativnost.

Česar nimamo, nas dela močnejše

Nikola Žinič, soustanovitelj in kreativni direktor oglaševalske agencije Bruketa & Žinić OM, z zgoraj navedenim sloganom trenutno pripravlja kampanjo, namenjeno športnikom invalidom, ki do sedaj v Hrvaškem prostoru niso imeli pravice do naziva športnika/ce leta.

Premierno smo si lahko na konferenci ogledali še nedokončani promocijski video, s katerim želijo tudi športnikom invalidom omogočiti tovrsten naziv. Z družbeno odgovorno kampanjo zagovarjajo kvalitetno in iskreno komunikacijo s širšo publiko.

Ben Wells (komercialni direktor Reading FC in član upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja): Lahko služimo denar in delamo dobro. Ciljne stranke niso homogena skupina - misli širše, na vse. Pomembna je kvaliteta in ne kvantiteta. Na tem temelji dobro sponzorstvo. Ben, prepričan v moč in dodano vrednost sponzorjev.

Srečko Katanec, selektor slovenske nogometne reprezentance naj bi na konferenci v pogovoru predstavil svoje poglede na celotni športni posel, prav tako pa naj bi se dotaknil tem velikih nogometnih dogodkov, FIFA SP 2014 in EURO 2016. Žal je svoj prihod tik pred zdajci odpovedal.