Integracija Gorenja v Hiesense daje rezultate

Junija je Skupina Gorenje prvič od spremembe lastništva poslovala z dobičkom.
Fotografija:  FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Odpri galerijo
 FOTO: Jože Suhadolnik/Delo

V prvem polletju 2019 je skupina Gorenje ustvarila 567,5 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je nekoliko več (1,6 odstotka) kot v lanskem prvem polletju. V osnovni dejavnosti gospodinjskih aparatov so zbrali 523,4 milijona evrov ali 92,2 odstotka vseh prihodkov od prodaje. »Rast smo dosegli predvsem na trgih Vzhodne Evrope (Romunija, Madžarska, Češka), nekoliko manjšo tudi v Skandinaviji, Franciji in Španiji. Neugodne prodajne trende smo zabeležili predvsem na trgih Rusije, Nemčije in na Nizozemskem, ob močni konkurenci in pritiskih na cene pa smo se na ključnih trgih srečevali tudi s koncentracijo največjih kupcev (združevanjem velikih prodajnih verig),« so sporočili iz Gorenja, ki sodi v skupino Hiesense. Spomnimo, Gorenje je zaradi čiščenja bilanc objavilo več kot sto milijonov evrov izgube.


Prve sinergije se že čutijo v bilancah




»Na ekonomiko poslovanja Skupine Gorenje v letu 2019 še vedno pomembno vpliva postopek integracije Skupine Gorenje v skupino Hisense, v okviru katerega izvajamo številne aktivnosti in ukrepe za izboljšanje učinkovitosti in dobičkonosnosti poslovanja. Aktivnosti za zniževanje zalog in terjatev do kupcev ter strožja politika upravljanja s kreditnimi tveganji, ki so dolgoročno izjemno pomembne za izboljšanje poslovanja, so kratkoročno vplivale na nižji obseg proizvodnje,« pravijo v Gorenju. Gorenje je začelo ustvarjati prihranke na račun skupnih nabav, prodajna mreža Gorenja pa je začela prodajati izdelke, ki so narejeni v drugih tovarnah korporacije.


Kako rezultate komentira menedžment


Glavni direktor Gorenja Chao Liu: » Zadovoljni smo, da so naša prizadevanja, tako lastnika, kot vseh zaposlenih, že po nekaj mesecih dala pozitivne rezultate, kar kaže, da smo na pravi poti.«
 
 

Komentarji: