Zaživela je platforma za množično dobrodelnost

Z ogledom oglasa posameznik nameni en evro za dobrodelni projekt po lastni izbiri, denar pa prispevajo podjetja.

Objavljeno
14. april 2016 12.29
jsu*Chariyo d.o.o.
Ba. Pa.
Ba. Pa.

Ljubljana − Zaživela je prva slovenska platforma za množično dobrodelnost Chariyo, ki obiskovalcem omogoča, da z ogledom oglasa namenijo en evro za dobrodelni projekt po njihovi izbiri. Gre za pobudo mladega startupa, ki želi dobrodelnost pripeljati v digitalno dobo.

»Mnogi še vedno mislijo, da klik ali pa všeček na facebooku kaj spremeni, kar žal ni res. Na Chariyu pa 60 sekund pozornosti dejansko pomeni en evro za nekaj dobrega,« poudarja soustanovitelj zagonskega podjetja David Černuta. Obiskovalci darujejo tako, da si na platformi chariyo.com ogledajo videooglas enega od sodelujočih podjetij, to pa v zameno daruje za dobrodelni projekt po izbiri uporabnika.

Ekipa Chariya. Foto: Jože Suhadolnik/Delo

Na platformi v prvi fazi sredstva zbirajo tri slovenske dobrodelne organizacije, vsaka s svojim dobrodelnim projektom. Ustanova za pediatrično kliniko zbira sredstva za tehtnico za novorojenčke, Zavod Mačja hiša za boljše življenje prostoživečih muc, društvo Vesele nogice pa zbira denar za knjižnico orodij za nadomestno komunikacijo za otroke s hudimi govornojezikovnimi motnjami. V kratkem bodo svoje projekte objavili še Gasilska zveza Slovenije, Slovenska karitas, Zveza Sonček in Rdeči noski − klovni zdravniki.

Plarformi Chariyo so se že pridružila prva partnerska podjetja − Remington, Fanta in Sanolabor, ki so prepoznala prednosti takšnega načina dobrodelnosti. »Chariyo je sveža in zanimiva ideja in zato smo s svojim sodelovanjem v tem projektu želeli v prvi vrsti podpreti slovensko znanje, katerega potencial je včasih premalo izkoriščen. Po drugi strani pa omogočamo posamezniku doživeti občutek zadovoljstva, ko lahko nekomu, ki je pomoči potreben, nameni konkreten prispevek v denarju,« je sporočil direktor družbe Sanolabor Marko Bokal.