Velika Brumnova nagrada aplikaciji Flaviar

Delu častna omemba žirije za serijo tiskanih infografik.

Objavljeno
20. oktober 2015 16.10
Posodobljeno
20. oktober 2015 20.00
V. U., Delo.si/STA
V. U., Delo.si/STA
Veliko Brumnovo nagrado 7. bienala vidnih sporočil Slovenije, ki se je danes začel v Ljubljani, je dobila aplikacija Flaviar. Mednarodna žirija je na slovesnosti v Narodni galeriji podelila tudi 21 Brumnovih nagrad najboljšim delom v posameznih kategorijah ter 13 pohval.

»Oblikovanje je tako velik del tega izdelka. In popolnoma izvirno, s spiralo okusov v središču. Dokaz, da so osredotočene digitalne zamisli odlična priložnost tako za ustvarjalnost kot za posel,« je v utemeljitvi velike Brumnove nagrade zapisala žirija.

Člani žirije so izrazili zadovoljstvo nad vsemi deli bienala, saj niso preveč trendovska, jim pa po njihovem prepričanju manjka širše povezanosti s svetom. Po besedah predsednika Maxa Gadneyja (Velika Britanija) je glede na velikost države kakovost del zelo visoka.

Žirijo so sestavljali še Michel Bouvet (Francija), Liza Enebeis (Nizozemska), Leonardo Sonnoli (Italija) in Artur Rebelo (Portugalska).

Med finaliste izbora Brumnovih nagrad so se uvrstili tudi Delovi projekti Delo Ekspres, Fužine (ni)so geto, Svoboda medijev, Vladni semafor in projekt Volitve. Prav tako se je v finale uvrstila serija tiskanih infografik, ki je prejela častno omembo žirije.

Komu ostala priznanja?

Brumnove nagrade za najboljša dela v posameznih kategorijah so prejeli La Collectivite v kategoriji manjše celostne podobe (oblikovalki Mina Arko in Renata Šifrar), Boat Guard za večje celostne podobe (BG Boatguard), Reši RŠ za oglaševalsko kampanjo (Ljudje), Cockta hard times za tiskane oglase (Pristop), Sabljasti tiger za produktno grafiko (Cizl) in Pizza junaki za embalažo (Marmelada in Cizl).

Brumnove nagrade se prejeli tudi Le Petit Festival du Theatre v kategoriji plakati/kultura (Radovan Jenko), Dihanje ubija v kategoriji plakati/družba (Iztok Skok), Tiskarna Povše za koledarje (Ajda Schmidt), Prišleki za knjižne ovitke (Zoran Pungerčar), K67 za znamke (DAK), Muzej novejše zgodovine – linija izdelkov za drobno gradivo (Teja Kleč), Seen za črkovne vrste (Emil Kozole) ter Tribuna v kategoriji revije in časopisi (Biba Košmerl in Dorijan Šiško).

Prejemniki Brumnovih nagrad so še DJ Umek v kategoriji digitalna pojavnost (VGB), Flaviar v kategoriji aplikacije (Flaviar), Joan za uporabniške vmesnike (Kontrastika), Črna nit na medeninastem profilu za prostorske grafične rešitve (Vid Zabel in Barbara Žunkovič), Spirala okusov Flaviar za digitalne infografike (Flaviar) in Rubrika Objektivno Dnevnik za tiskane infografike (Aljaž Vindiš, Ajda Bevc in Aljaž Vesel).

Študentsko nagrado je dobilo delo Načrtovanje in izdelava priročnika za ročno vezavo knjig avtorice Maše Majce Mesarič.

V sodelovanju z Gospodarsko zbornico je Fundacija Brumen, ki bienale vidnih sporočil organizira, podelila tudi pohvalo za najboljšega naročnika. Prejelo jo je literarno-umetniško društvo LUD Literatura za izstopajoče razumevanje za uporabo in podporo vidnih sporočil. Naročnik je v knjižni seriji Prišleki »tvegal z drugačnimi platnicami, predvsem z naslovom ob strani, in močni ilustraciji dovolil, da zablesti«, piše v utemeljitvi.

Vsa nagrajena dela in dela, ki jih je žirija uvrstila v ožji izbor, so na ogled v Narodni galeriji. Razstava 7. bienala vidnih sporočil Slovenije ter razstava članov žirije, ko so ju nocoj odprli v Narodni galeriji, bosta na ogled do 22. novembra.