Limuzinska corolla prvič kot hibrid
Toyota corolla sedan je na voljo tudi v Sloveniji, čeprav z njo bolj merijo na južne in vzhodne trge.
Odpri galerijo
Čeprav gre za model, od katerega si pri Toyoti na našem trgu veliko obetajo, so v ponudbi corolle tri različice, ki vsaj pri nas niso vse enako privlačne. Tokrat smo preizkusili limuzino, ki je sicer bolj namenjena južnim in vzhodnim trgom, toda kupite jo lahko tudi pri slovenskih prodajalcih.
V primerjavi s kombilimuzinsko izvedbo (touring sports) je corolla sedan daljša za 28 centimetrov, meri 463 centimetrov. Gre za klasično štirivratno limuzino, od preostalih dveh izvedb (zraven je še karavanska) pa se razlikuje tudi po bolj uglajenem videzu z ožjimi žarometi in več kromiranimi dodatki.
Malce posebna je tudi znotraj, saj je poudarek na prostornosti. Spredaj brez težav sedijo tudi visokorasli (prostora za glavo je več kot v karavanu), medtem ko je na drugi klopi prostora za povprečno visoke, čeprav lahko na krajših razdaljah potrpi tudi kakšen dvometraš. Nasploh pa se tudi po daljših razdaljah potniki počutijo povsem spočite. Ob takšnih adutih bi o limuzinski corolli denimo lahko razmislilo kakšno podjetje, ki išče avtomobil za protokolarne potrebe.
Armaturna plošča je moderna in pregledna, vse pa je znano že iz sestrskih različic. Zaslon je sicer osempalčni in občutljiv na dotik.
Za limuzinsko različico je pričakovano večji prtljažni prostor. Sprejme 471 litrov prtljage, kar ni malo, ampak kdor išče najboljši učinek prtljažnika, naj seveda raje gleda karavanski model.
Posebnost je, da je limuzinska različica corolle prvič na voljo kot hibrid. Njen 1,8-litrski bencinski motor je precej odziven in omogoča udobne vozne občutke. Hibridni sistem se polni samodejno, zato ga ni treba priklapljati na električno omrežje.
Samo bencinski motor zmore 98 konjskih moči (72 kW), celoten hibridni sklop pa 120 konjskih moči (90 kW). Končna hitrost je zamejena na 180 kilometrov na uro, stotico doseže limuzinska corolla v enajstih sekundah. In poraba? Na testnih vožnjah se je gibala med petimi in šestimi litri na sto prevoženih kilometrov.
Testni primerek je imel najvišji opremski paket executive, h kateremu sodijo ogrevani sedež in volan, HUD-prikazovalnik (head-up display), parkirna tipala spredaj in zadaj, sistem za zaznavo vozil v mrtvem kotu, pomoč pri speljevanju v klanec, ambientalna osvetljava …
Vse to stane 28.100 evrov, zraven pa je vseeno treba doplačati še 960 evrov za navigacijo.
Toyota corolla SD 1.8 HSD executive
Zastopnik: Toyota Adria, d. o. o.
Cena: 28.100 evrov
(testno vozilo 29.103 evre)
Euro NCAP (2019): *****
CO2: 87 g/km
Zastopnik: Toyota Adria, d. o. o.
Cena: 28.100 evrov
(testno vozilo 29.103 evre)
Euro NCAP (2019): *****
CO2: 87 g/km
V primerjavi s kombilimuzinsko izvedbo (touring sports) je corolla sedan daljša za 28 centimetrov, meri 463 centimetrov. Gre za klasično štirivratno limuzino, od preostalih dveh izvedb (zraven je še karavanska) pa se razlikuje tudi po bolj uglajenem videzu z ožjimi žarometi in več kromiranimi dodatki.
Preberite še: Toyota corolla TS – japonski avtomobil za evropskega kupca
Malce posebna je tudi znotraj, saj je poudarek na prostornosti. Spredaj brez težav sedijo tudi visokorasli (prostora za glavo je več kot v karavanu), medtem ko je na drugi klopi prostora za povprečno visoke, čeprav lahko na krajših razdaljah potrpi tudi kakšen dvometraš. Nasploh pa se tudi po daljših razdaljah potniki počutijo povsem spočite. Ob takšnih adutih bi o limuzinski corolli denimo lahko razmislilo kakšno podjetje, ki išče avtomobil za protokolarne potrebe.
Armaturna plošča je moderna in pregledna, vse pa je znano že iz sestrskih različic. Zaslon je sicer osempalčni in občutljiv na dotik.
Za limuzinsko različico je pričakovano večji prtljažni prostor. Sprejme 471 litrov prtljage, kar ni malo, ampak kdor išče najboljši učinek prtljažnika, naj seveda raje gleda karavanski model.
Posebnost je, da je limuzinska različica corolle prvič na voljo kot hibrid. Njen 1,8-litrski bencinski motor je precej odziven in omogoča udobne vozne občutke. Hibridni sistem se polni samodejno, zato ga ni treba priklapljati na električno omrežje.
Samo bencinski motor zmore 98 konjskih moči (72 kW), celoten hibridni sklop pa 120 konjskih moči (90 kW). Končna hitrost je zamejena na 180 kilometrov na uro, stotico doseže limuzinska corolla v enajstih sekundah. In poraba? Na testnih vožnjah se je gibala med petimi in šestimi litri na sto prevoženih kilometrov.
Testni primerek je imel najvišji opremski paket executive, h kateremu sodijo ogrevani sedež in volan, HUD-prikazovalnik (head-up display), parkirna tipala spredaj in zadaj, sistem za zaznavo vozil v mrtvem kotu, pomoč pri speljevanju v klanec, ambientalna osvetljava …
Vse to stane 28.100 evrov, zraven pa je vseeno treba doplačati še 960 evrov za navigacijo.