Preiskovalci zaradi dizelske afere pridržali prvega moža Audija
Šef Volkswagnove hčerinske družbe Rupert Stadler je osumljen goljufanja v sodelovanju s krovno družbo.
Odpri galerijo
Wolfsburg – Nemški preiskovalci so danes pridržali glavnega izvršnega direktorja Audija Ruperta Stadlerja v okviru preiskave goljufanja pri testih izpušnih plinov na dizelskih avtomobilih, so po poročanju nemške tiskovne agencije DPA sporočili iz Volkswagna. Šef Volkswagnove hčerinske družbe je osumljen goljufanja v sodelovanju s krovno družbo.
Po navedbah tožilstva je Audi prodal najmanj 210.000 avtomobilov z dizelskim motorjem, ki so bili opremljeni s programsko opremo za zmanjševanje škodljivih izpustov v času uradnih testiranj. Sporne avtomobile so prodajali v ZDA in Evropi od leta 2009, Audi pa je tako zagrešil kaznivi dejanji goljufije in nezakonite promocije produktov.
Volkswagen, pod okrilje katerega spada Audi, je septembra 2015 priznal, da je 11 milijonov vozil z dizelskim motorjem opremil s programsko opremo, s pomočjo katere so prestali okoljske teste. Na cestah so bili nato resnični škodljivi izpusti precej večji.
Škandal, poimenovan dieselgate, je največjega avtomobilskega proizvajalca na svetu stal že več kot 25 milijard evrov, v številnih državah pa tožbe in postopki proti njemu še potekajo. Svoje avtomobile so morali odpoklicati tudi nekateri drugi proizvajalci, a noben drug doslej ni priznal sistematičnega goljufanja.
Sporni avtomobili v ZDA in Evropi
Po navedbah tožilstva je Audi prodal najmanj 210.000 avtomobilov z dizelskim motorjem, ki so bili opremljeni s programsko opremo za zmanjševanje škodljivih izpustov v času uradnih testiranj. Sporne avtomobile so prodajali v ZDA in Evropi od leta 2009, Audi pa je tako zagrešil kaznivi dejanji goljufije in nezakonite promocije produktov.
Preberite šeNemški proizvajalci dizelskih avtomobilov so v godlji
Zaradi goljufanja z dizelskimi motorji pod drobnogledom tudi prvi mož Audija
Zaradi goljufanja z dizelskimi motorji pod drobnogledom tudi prvi mož Audija
Nihče ni priznal sistematičnega goljufanja
Volkswagen, pod okrilje katerega spada Audi, je septembra 2015 priznal, da je 11 milijonov vozil z dizelskim motorjem opremil s programsko opremo, s pomočjo katere so prestali okoljske teste. Na cestah so bili nato resnični škodljivi izpusti precej večji.
Škandal, poimenovan dieselgate, je največjega avtomobilskega proizvajalca na svetu stal že več kot 25 milijard evrov, v številnih državah pa tožbe in postopki proti njemu še potekajo. Svoje avtomobile so morali odpoklicati tudi nekateri drugi proizvajalci, a noben drug doslej ni priznal sistematičnega goljufanja.