Domel razvija slovensko električno kolo
Kolo bo dizajnirano in sestavljeno v Sloveniji, opremljeno s slovenskim pogonom ter z baterijo slovenskega proizvajalca.
Odpri galerijo
Električna kolesa so tu, priznati moramo, da so nas hitreje osvojila, kot smo si lahko predstavljali.
Pred nekaj dnevi sem stal na parkirišču ob cesti in hotel steči čez, a sem moral počakati, kajti mimo je švignilo osem turistov na zelo znani tuji znamki električnih koles. Prav na tisti znamki, katere uvoznik je pred štirimi leti trdil, da raje zapre kolesarsko štacuno, kot da bo prodajal kolesa, ki sploh niso kolesa. Predlagal sem mu, naj raje molči, ker poznamo okus zarečenega kruha, kajne?
Moram ga poklicati in ga vprašati, ali je še uvoznik teh imenitnih koles oziroma ali sploh še ima prodajalno.
Če pozabimo na šale, moram še dopisati, da sem v tistem trenutku, ko so mimo švigali kolesarji na tujih električnih kolesih, pomislil, kdaj bomo (spet) imeli slovensko znamko koles. Kaj, če bi Slovenci izdelovali električna kolesa?
Za tokratno temo smo našli zanimivega sogovornika. Andraž Štefanič je diplomirani inženir elektrotehnike in je v Domelovem razvoju tri leta. Lani je prejel zlato priznanje Gospodarske zbornice Slovenije za dosežke iz splošne inovativne dejavnosti. Andraž je predlagal dve pomembni izboljšavi: zamenjavo materiala za zobnike pri novih motorjih za e-kolo in metodo avtomatskega merjenja centričnosti na novi tehnologiji zalivanja rotorja za kupca Hell.
Lahko govorimo, da so e-kolesa na trgu še vedno »novost«, ki pa prinašajo začetne težave. Ker imajo tako rekoč vse znamke »poporodne« težave, ne bi izpostavljal določenega proizvajalca. Zato je po mojem mnenju v temu trenutku najpomembnejša izbira produkta, ki ti ponuja dobro servisno mrežo oziroma dobro podporo za prodajo.
Pred nekaj dnevi sem stal na parkirišču ob cesti in hotel steči čez, a sem moral počakati, kajti mimo je švignilo osem turistov na zelo znani tuji znamki električnih koles. Prav na tisti znamki, katere uvoznik je pred štirimi leti trdil, da raje zapre kolesarsko štacuno, kot da bo prodajal kolesa, ki sploh niso kolesa. Predlagal sem mu, naj raje molči, ker poznamo okus zarečenega kruha, kajne?
Moram ga poklicati in ga vprašati, ali je še uvoznik teh imenitnih koles oziroma ali sploh še ima prodajalno.
Če pozabimo na šale, moram še dopisati, da sem v tistem trenutku, ko so mimo švigali kolesarji na tujih električnih kolesih, pomislil, kdaj bomo (spet) imeli slovensko znamko koles. Kaj, če bi Slovenci izdelovali električna kolesa?
Za tokratno temo smo našli zanimivega sogovornika. Andraž Štefanič je diplomirani inženir elektrotehnike in je v Domelovem razvoju tri leta. Lani je prejel zlato priznanje Gospodarske zbornice Slovenije za dosežke iz splošne inovativne dejavnosti. Andraž je predlagal dve pomembni izboljšavi: zamenjavo materiala za zobnike pri novih motorjih za e-kolo in metodo avtomatskega merjenja centričnosti na novi tehnologiji zalivanja rotorja za kupca Hell.