O podjetju Delo

Medijska hiša Delo se ponaša z več kot petinšestdesetletno tradicijo. V tem času je Delo postalo eno vodilnih in najvplivnejših podjetij na slovenskem medijskem trgu. S profesionalnim delom in z upoštevanjem najvišjih standardov smo si uspeli pridobiti zaupanje bralcev in oglaševalcev, kar za nas predstavlja največjo vrednoto.

Že več kot 65 let smo vodilno in najvplivnejše podjetje na slovenskem medijskem trgu ter pomemben oblikovalec javnega mnenja. Slovenskim bralcem vsak dan posredujemo kakovostne in ažurne informacije, spodbujamo bralno kulturo in ozaveščenost prebivalstva ter med prvimi odpiramo pomembne družbene teme. S tem odgovorno prispevamo k demokratizaciji slovenske družbe in njenemu usposabljanju za kakovosten in ozaveščen razvoj v širšem okolju.

Družba Delo s svojimi edicijami dosega praktično vse segmente bralstva, kar ji zagotavlja prevladujoč položaj na slovenskem trgu tiskanih medijev. S pestro paleto samostojnih edicij, prilog in drugih vsebin se želimo čim bolj prilagajati zahtevam in spremembam trga ter prisluhniti željam naših bralcev.

Glavni cilj družbe Delo je postati vodilna multimedijska hiša v Sloveniji. S prilagajanjem razvoju sodobnih, interaktivnih tehnologij želimo svojo ponudbo tiskanih medijev razširiti še na področje elektronskih. V skladu z našo začrtano strategijo naše digitalne platforme nenehno posodabljamo, vsebinsko nagrajujemo in dodajamo nove, uporabnikom prijazne možnosti ter novosti.

 

Sedež podjetja:

Delo Časopisno založniško podjetje d.o.o.

Likozarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana

 

Poslovodstvo

Stojan Petrič, direktor

Nataša Luša, direktorica

 

Ostali direktorji in vodje

Gorazd Marašek, direktor trženja, digitalnega razvoja in marketinga

Dejan Novaković, vodja računovodstva, financ in kontrolinga

Nataša Jakiša, vodja za pravo in kadre

Bogdan Romih, direktor Tiskarsko središče d.o.o.

Slavko A. Bogataj, direktor Izberi d.o.o.

 

Uredništvo

Bojan Budja, odgovorni urednik Dela, Nedela, Slovenskih novic, Delo.si in Slovenskenovice.si

 

Pomembne informacije:

Ustanovljeno 28. 2. 1991, registrirano pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, Oddelek za gospodarstvo, pod vložno številko 1/11859/00. Od 14. 12. 1995 organizirano kot delniška družba. S 30. 10. 2015 preoblikovano v družbo z omejeno odgovornostjo.

Osnovni kapital: 2.685.277,92 €

Šifra dejavnosti: predvsem 2211-14, 2221-25, 7413, 7440

Matična številka: 5096049

Identifikacijska številka za DDV: SI25256394

Zavezanec za plačilo DDV: DA

Transakcijski račun pri NLB, d. d.: 02922-0012208609

 

Delo d.o.o. je od 18. septembra 2015 v 100-odstotni lasti FMR, d. d., Vojkova 10, 5280 Idrija.

 

Vizija

S ponudbo vsebin ter proaktivnim odzivanjem na tehnološke, tržne in družbene spremembe bomo postali vodilna medijska hiša, ki bo z vsemi svojimi deležniki gradila dolgoročne odnose in zadovoljevala vse njihove potrebe.

Glavni cilj družbe Delo je postati vodilna medijska hiša, ki bo s svojimi produkti in storitvami na trgu zadovoljevala potrebe po najrazličnejših medijskih vsebinah. Z natančno segmentacijo obravnavamo vsako ciljno skupino ločeno ter se ji poskušamo čim bolj prilagoditi. Tako želimo graditi obojestransko koristne odnose, ki temeljijo na medsebojnem razumevanju in zaupanju. Med deležnike oz. ključno ciljno javnost uvrščamo zaposlene, bralce, naročnike, oglaševalce, prodajno osebje, distributerje, investitorje, medijske zakupnike in medije.

 

Poslanstvo

S svojimi vsebinami omogočamo razumevanje sveta ter procesov in tako lažje odločanje uporabnikov, kar prispeva h kakovostnemu, ustvarjalnemu in prijetnejšemu vsakodnevnemu življenju.

Naše temeljno poslanstvo je javnosti posredovati čim širši spekter medijskih vsebin. Namen torej ni njihova homogenizacija, ampak prilagajanje različnim sociokulturnim skupinam ter zadovoljevanje najrazličnejših interesov medijskih potrošnikov. Kot verodostojen in relevanten vir informacij želimo na čim več področjih postati vodilni mnenjski voditelj, ki mu bodo ljudje zaupali, ter s pomočjo pridobljenih informacij sprejemali vse svoje odločitve, kar jim bo omogočalo lažje in srečnejše sobivanje.

 

image_alt
Zgodovina

 

image_alt
About Delo company


Avtor: Delo