»V letu 2017 pričakujemo nadaljevanje nestanovitnega poslovnega okolja, pa tudi nadaljevanje negativnih vplivov nihanja valutnih tečajev,« so sporočili iz Heinekena.
Konkurenčna prednost razpršenost blagovnim znamk
Družba, ustanovljena v 19. stoletju, ima v lasti več kot 250 blagovnih znamk in po svetu zaposluje okrog 73.000 ljudi, pred dvema letoma pa je kupila tudi Pivovarno Laško.
Razpršenost blagovnih znamk po globalnem trgu pa je po mnenju vodstva družbe njihova konkurenčna prednost. "To je prednost, kljub zahtevnemu poslovnemu okolju v državah v razvoju in nihanju valut," je ob objavi poslovnih rezultatov ocenil glavni izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer.
Dobre rezultate so lani po njegovih besedah beležili predvsem na ključnih evropskih trgih, pa tudi v Mehiki in Vietnamu. S težavami pa so se soočali predvsem v Nigeriji, Kongu in Rusiji.