S tem ja zasedba začela na svoj naslov dobivati vabila na nastope. Postali so zvezde viralnega širjenja videoposnetkov, o katerem lahko drugi le sanjajo. Zvočna in vizualna podoba je izpiljena do popolnosti, kar občinstvo po svetu očitno zelo ceni. Kot je sinoči povedal eden od prvoborcev, ki je z Bradleejem od začetka, basist Chris Anderson, »nas je sprva plačeval s falafli«.
Postmodern Jukebox so dejansko kolektiv, neprestano se spreminjajoča zasedba, ki pogosto nastopa v zelo različnih kombinacijah in temu tudi prilagajajo repertoar. Na njem imajo namreč več kot sto priredb sodobnih pesmi v retro oblekah. Na sinočnjem koncertu se je zasedba, ki jo vodi Anderson, ki je tudi umetniški vodja projekta, v katerem so izvrstni šolani jazzovski glasbeniki, izjemno izkazala. Do popolnosti ujemajoči se pianist, basist, bobnar, kitarist, saksofonist in pozavnar, so trem pevkam in pevcu ter plesalki stepa zagotovili močno zvočno okostje, da so lahko ti očarali občinstvo. Celoten šov je vodila in povezovala pevka Dani Armstrong, rdečelasa gospa krepkega glasu in stasu, ki je na šaljiv in simpatičen način komunicirala z občinstvom in napovedovala nastopajoče.
Občinstvo je z njimi pritegnilo pri marsikateri skladbi, najlepši del večera pa je bil nedvomno ob predstavljanju članov zasedbe, ko je pianist odigral zanimivo starinsko različico pesmi Med iskrenimi ljudmi, ki jo je večnosti zapisala Majda Sepe in jo je šepetaje odpela cela dvorana.
Postmodern Jukebox
so občinstvo v ljubljanski hali Tivoli popeljali v preteklost, zgradili varno zavetje lepih glasbenih interpretacij in se poklonili času, ko je to, da znaš igrati kak inštrement in peti, še nekaj pomenilo.
so občinstvo v ljubljanski hali Tivoli popeljali v preteklost, zgradili varno zavetje lepih glasbenih interpretacij in se poklonili času, ko je to, da znaš igrati kak inštrement in peti, še nekaj pomenilo.