Portorož – Težko razumemo, zakaj je Metropol na vrhuncu sezone zaprl vodo in elektriko vsem tem lokalom sredi Portoroža. Način, kako so to naredili, ustvarja vtis, da gre za diverzijo proti portoroškemu turizmu, nam je povedal eden od najemnikov sedmih lokalov, ene pisarne in devetih apartmajev v portoroškem objektu Paprika ob Metropolovi plaži.
»Lahko si predstavljate, kako je bilo, ko smo v sredo popoldne sredi strežbe kosila in drugega ostali brez elektrike in vode. Gostov nismo mogli postreči do konca, umazane posode ne pospraviti, hrano smo težko zavarovali. Nihče nam ni niti z besedico pojasnil, kaj je narobe in čemu se je vsem nam to zgodilo. Najemniki redno plačujemo vodo in elektriko. Metropol se niti ne sklicuje na neplačilo računov, ampak na to, da nočejo biti distributer vode in elektrike. Škode je samo pri nas za več kot 10.000 evrov,« nam je povedal Valter Šker, ki že več let upravlja gostišče Prego v tem objektu.
Čeprav smo večkrat govorili z direktorico Hotelov Metropol Matejo Pavlič, nam uradnega odgovora in komentarja sploh ni hotela dati. Zagotovila nam je naslov odgovorne osebe Liburnije Hotelov iz Opatije, ki pa na naša vprašanja do konca redakcije ni odgovorila.
Zahtevek za začasno odredbo, nato tožba
Vejsil Hot, ki je skupaj z drugimi fizičnimi in pravnimi osebami solastnik podjetja Piperis in s tem objekta Paprika, je odločno zanikal, da bi bil kakorkoli v sporu s Hoteli Metropol. »Kako naj bom v sporu, če se z odgovornimi osebami sploh še nikoli nismo sestali! Direktorica Hotelov Metropol Mateja Pavlič je zelo prijazna in korektna, a vse, kar nam ona lahko pove, je, da se moramo dogovoriti s predstavniki Liburnije v Opatiji. Pogovorov pa do zdaj nikoli ni bilo. Vsi računi za vodo in elektriko so poravnani. Hotele Metropol in Liburnijo smo natančno obvestili o položaju in tem, da mi, kot lastniki Paprike sploh nismo pristojni za ureditev novega priključka. To smo jim uradno povedali mi, a tudi iz Hotelov Bernardin so jih o tem obvestili. Pa ni prav nič zaleglo. Škodo so povzročili nam, zato bomo odškodninsko tožbo še vložili. Naša odvetnica Monika Mavsar je pred dnevi že vložila zahtevek za začasno odredbo, o katerem sodišče še ni odločilo,« jasno pove Vejsil Hot in nas seznani z dokumentacijo, ki potrjuje njegove besede.
Upravljalec gostišča Prego je povedal, da jim je Metropolova poteza povzročila za več kot 10.000 evrov škode. Foto: Boris Šuligoj
Hoteli Bernardin so Hotelom Metropol že 2. junija poslali dopis, v katerem je jasno zapisano, da so Hoteli Bernardin leta 2010 prodali objekt Paprika podjetju Piperis. V kupo-prodajni pogodbi je zapisano, da morajo Hoteli Bernardin urediti priključek za vodo in elektriko Papriki. »To se še ni zgodilo zato, ker smo bili dogovorjeni, da bomo priključke urejali, ko bodo delavci Elektra Primorska ali Rižanskega vodovoda opravljali v bližini takšna dela, da ne bi bilo treba prevečkrat razkopavati bližnjih površin. To smo dali jasno vedeti tudi predstavnikom Metropola,« je dejal tehnični direktor Hotelov Bernardin Edi Grbec. Družbo Metropol je seznanil, da od nje pričakujejo podelitev služnosti za priklop vode, Elektro Primorsko pa čakajo, da izvede prenovo omrežja na tem območju. Vse torej kaže, da bi Metropol moral omenjeno neurejenost urediti s Hoteli Bernardin, ki so prodajalci nepremičnin Paprike (Vejsilu Hotu) in Hotelov Metropol (opatijski Liburniji).
Z odklopom grozijo
Prizadeti lokali so tik ob Metropolovi plaži, gostje petih trgovin in dveh gostinskih lokalov so predvsem gostje Metropola, zato si je s takšno potezo Metropol »pljunil v lastno skledo«. Foto: Boris Šuligoj
To ni edini konflikt v portoroškem turizmu, ki so ga sprožili v Opatiji. Po neuradnih informacijah grozijo z odklopom tudi portoroškemu Casinoju. Liburnija tudi sicer ravna, kot da ne živi v Portorožu, saj ne sodeluje z lokalno oblastjo in drugimi turističnimi dejavniki. Piranski župan pa jo je moral opozoriti, naj bolje poskrbi za plažo, saj je na nekaterih mestih nevarna za sprehajalce in pešce (spolzki dostopi do morja in nečistoča, na primer).