»Najobsežnejšo prenovo našega najbolj obiskanega hipermarketa smo načrtovali kar nekaj časa in ponosni smo, da je vsak kotiček do potankosti izpopolnjen. Tako se popolnoma prilagaja širokem spektru kupcev in ponuja posebno kulinarično obarvano nakupovalno izkušnjo. Ponosni smo, da nam je uspelo našim kupcem pripraviti prav poseben in izrazito okrepljen prodajni program. Z današnjo otvoritvijo torej dokazujemo, da je Tuš postal slovenski trgovec najbolj zadovoljnih kupcev,« je ob pogledu na množico zadovoljno povedal Uroš Žafran, direktor maloprodaje v Tušu.
V novem hipermarketu so povečali ponudbo svežih izdelkov s pomočjo varčne in okolju prijazne hladilne opreme, tudi v Tušu uvedli samopostrežne blagajne ter povečali število zaposlenih. Pravijo, da bodo še naprej poseben poudarek dajali izdelkom lokalnega, slovenskega porekla. Že zdaj jih je več kot 70 odstotkov.
Kupce je na otvoritev privabil zabavni program, pa tudi številne pokušine hladnih in toplih jedi. Zabaven in kulinarično obarvan otvoritveni program nadaljujejo v petek in soboto.