MV agusta rivale 800 (FOTO)

Vozniku da veliko dela, a tudi zabave.
Fotografija: Rivale ni bil razvit za to, da bi bil praktičen, da bi odpuščal napake ali da bi sklepal kompromise. To je predvsem rekvizit za zabavo. FOTO: Andrej Brglez
Odpri galerijo
Rivale ni bil razvit za to, da bi bil praktičen, da bi odpuščal napake ali da bi sklepal kompromise. To je predvsem rekvizit za zabavo. FOTO: Andrej Brglez

Pripeljimo si pred oči človeka, ki ima izjemno stresno in adrenalinsko službo. Zdaj si zamislimo, da bi iz katerega koli razloga za sproščanje dnevno nakopičene količine napetosti želel seči po nečem resnično adrenalinskem, a ne najde ničesar primerno divjega. Drži se pregovora, da se klin s klinom zbija. Če poznate človeka s tako stisko, mu priporočite MV agusto rivale 800.

Krmilo je široko, kot mora biti, ogledali, pritrjeni na njegova skrajna konca, pa sta sicer lepi, a ju med mestnim šviganjem ob avtomobilih prej ko slej pustiš za sabo. FOTO: Andrej Brglez
Krmilo je široko, kot mora biti, ogledali, pritrjeni na njegova skrajna konca, pa sta sicer lepi, a ju med mestnim šviganjem ob avtomobilih prej ko slej pustiš za sabo. FOTO: Andrej Brglez


Skok z elastiko s solkanskega mostu je v primerjavi s tem, kar lahko ponudi rivale, kot sprehod po botaničnem vrtu. Pri MV Agusti so tudi sicer specialisti za izpolnjevanje takih vrst želja, rivale pa ni niti edini niti najbolj ekstremen rekvizit, ki jih imajo pri tej hiši za izpolnjevanje visokih adrenalinskih zahtev. Sicer pa naj se vam ob pogledu nanj ne zareče prehitro, da če kaj, potem znajo Italijani narediti dobro embalažo. Bi se namreč ušteli. Vse, ob kar se oko zatakne, je plod oblikovalskega razmisleka Angleža Adriana Mortona.

Morton je nekakšen motociklistični oblikovalski guru, ki uspešno nadaljuje delo svojega velikega učitelja, legendarnega Massima Tamburinija. Bimota DB1, ducati 916, cagiva mito ali pa MV agusta F4, ki je razstavljen celo v muzeju sodobne umetnosti Guggenheim v New Yorku, so le del izjemnega opusa tega resnično izjemnega mojstra motociklističnega oblikovanja.

Izpušni orgelski trio je eden od oblikovalskih presežkov, s katerimi MV agusta na daleč izstopa. FOTO: Andrej Brglez
Izpušni orgelski trio je eden od oblikovalskih presežkov, s katerimi MV agusta na daleč izstopa. FOTO: Andrej Brglez


Vozniško gledano, pa ta agusta ni za vsakogar. Sedi se skrajno naprej, kakor se spodobi za motocikel, ki spada v rod super okretnih, eks­plozivnih in zabavnih. Ko rečemo zabavnih, mislimo predvsem na to, da je rivale kot kuža zjutraj pred vrati stanovanja. Rivale 800 mora hitro ven, »tišči« ga, da bi skočil malo na zadnje kolo, pa potem še malo na sprednje. Ko je pred kak­šnim ovinkom priložnost za vsaj majhen bočni zdrs, pa naredimo še to, da bo sprehod res tak, kot mora biti. Krmilo je široko, komolci narazen, telo nagnjeno naprej in pripravljeno na hitre manevre. Teh pa med vožnjo ne bo manjkalo.

Rivale je nemiren in čuti vsak gib telesa. Odlično za aktivnega voznika, ki ve, kaj hoče, in je takemu stroju tudi kos. Hvalimo elektroniko prilagajanja različnih motornih programov, quickshifter, ki omogoča prestavljanje navzgor brez sklopke, deluje vrhunsko in telo pri prestavljanju ne zaniha niti za milimeter, zavore pa ponujajo izjemen občutek odmerjanja želene sile. Trivaljnik s prostornino 798 cm3 razdaja 92 kW moči v tako energetsko eksplozivni obliki, da se moraš pri pospeševanju na polno oprijeti krmila čvrsto kot plezalec klina v steni. Rivale je odličen motor, a za zelo ozko motoristično rabo, za neomejen obisk adrenalinskega vlakca. Če je to tisto, kar iščete na cesti.

Komentarji: