Yamahe MT-125, YBR 125 in neo's easy

Preizkusili smo: Za mlade, za odrasle, za vsak žep ...

Objavljeno
24. avgust 2015 18.00
Andrej Krbavčič, Na kolesih
Andrej Krbavčič, Na kolesih
S kratkimi vožnjami smo si ustvarili vtis o treh Yamahinih dvokolesnikih z majhnimi motorji. MT-125 je novost za mlade, »ibro« zvesto izpolnjuje voljo odraslega gospodarja, neo' easy pa mazohistično sprejema zanemarjanje in zlorabe.

Yamaha MT-125 je namenjena predvsem mladim. Je gola različica šport­nega R-125 in stavi tudi na videz odraslega motornega kolesa. Konstrukcija je sodobna: trden okvir deltabox, obrnjene 41-milimetrske vilice in živahen 125-kubični enovaljnik z 11 kW moči. Višina sedeža je 810 mm, posoda za gorivo drži 11,5 litra, masa za vožnjo pripravljenega motocikla znaša 138 kg. Motor se rad zavrti, daje prav športen občutek, se lahko bahaško zadere, toda kljub temu odlično opravlja vsakdanje naloge. Položaj voznika je sproščen, izdelava in materiali so kakovostni. Zavori sta spodobni, za doplačilo dobite tudi ABS. Boste opaženi!

YBR 125 je izredno pridna delovna žival, ki ji sproti spreminjajo videz ravno toliko, da ne zaostaja za sodobno cestno podobo. Ima milijonkrat preizkušen, izredno uglajen zračno hlajen enovaljnik s 7,5 kW, a seveda z vbrizgom goriva. Višina sedeža je samo 780 mm, masa znaša le 126 kg in posoda za gorivo drži 13 litrov, dovolj za najmanj 400 km. Merilniki so analogni in prav nič revni. Ibro zelo rad in dobro požira tudi slabše cestišče, celo lahek teren – kjer se na pogled zdita malo krhki liti kolesni platišči. Zavori nista slabi. Izredno dobrodušno in gospodarno motorno kolo je prijaz­no tudi do sopotnika.

Neo's easy je za preračunljive in zahtevne ljudi. Na prvi pogled mu glede sodobnosti ne manjka prav nič, drugi pogled razkrije jekleni platišči, bobnasti zavori in samo nožni zagan­jalnik. Menda je bil ta skuter zasnovan za poštarje, zato prenese preobremenitve. Ima 50-kubični dvotaktni motor (dobite obe različici, 45 in 25 km/h) z variomatskim men­jalnikom. Tehta samo 88 kg, višina sedeža je 790 mm, posoda za gorivo drži dobrih šest litrov. Motor je živahen z bogatim navorom. Zavori dajeta nekam gumast občutek, a zadoščata, izvrstna okretnost pa je dobrodošla mestna lastnost. Slaba cestišča daje krepko občutiti, a rad sprejme tudi sopotnika. Neo's easy je za svojo ceno zelo zanimiva ponudba.