Ljubiteljsko kolesarstvo lahko brez Maratona Franje zamre

Pokrovitelji: na tabli več kot 70 podpornikov.

Objavljeno
09. junij 2014 21.19
Posodobljeno
10. junij 2014 10.00
Mojca Finc, Šport
Mojca Finc, Šport

Maratona Franja, 750.000 evrov vredne prireditve, ne bi bilo brez marljivih prirediteljev in zvestih pokroviteljev. Prvi so k uveljavljenemu projektu privabili ugledne blagovne znamke in ljudi.

Letos je novo ime na pokroviteljski tabli, na kateri je zbranih več kot 70 podpornikov največje rekreativne kolesarske prireditve pri nas, Bayer. »Kolesarstvo ima v Sloveniji vsako leto več privržencev, zanimanje za MF pa raste tudi zunaj meja. Z veseljem smo pristopili in podprli največjo in najpomembnejšo rekreativno kolesarsko prireditev pri nas, ki ima – enako kot Bayer, ki je lani praznoval 150 let – dolgoletno tradicijo. Z MF nas družijo še prizadevanja za doseganje vedno boljših rezultatov in želja po novih izzivih. Naše poslanstvo stremi k boljšemu, kakovostnemu življenju, kar dosegamo prek znanosti. MF pa izboljšuje življenja ljudi s spodbujanjem k športnemu udejstvovanju,« je razmišljal Aleš Torkar, vodja kolesarske sekcije v športnem društvu, ki so ga nedavno ustanovili pri Bayerju. Vanj je včlanjena več kot tretjina zaposlenih, na voljo imajo sekcije za tek, kolesarstvo, pohodništvo, nogomet in alpsko smučanje.

Na letečem cilju 500 evrov

Tudi pri Sberbank, ki ob MOL in podjetju E. Leclerc sodi v skupino diamantnih pokroviteljev MF, so zaposleni dejavni v športnem društvu, v katerega je včlanjenih 60 odstotkov zaposlenih. »Organiziramo strokovno vodeni tek, reden košarkarski in nogometni trening, igranje tenisa ... Kot člani velike skupine Sberbank, ki zaposluje več kot 250.000 ljudi, se udeležujemo poletnih in zimskih športnih iger Sberbankiada. Letos smo bili tudi prireditelji teh iger v Kranjski Gori,« je športne dejavnosti pri Sberbank opisal vodja marketinga Leon Šikovec in dodal, da je na letošnji Franji kolesarilo 11 njegovih sodelavcev.

»Prireditev je že zdavnaj presegla lokalne okvire. Postala je dogodek, s katerim diha vsa Slovenija, kar potrjuje vsako leto večja udeležba. Že lani je bila odločitev za pokroviteljstvo preprosta, saj naše poslanstvo temelji na grajenju zaupanja, izboljšanju kakovosti življenja, pomoči pri izpolnjevanju sanj in želja. Med temeljnimi vrednotami našega podjetja je tudi zdrav način življenja,« je Šikovec razkril miselnost podjetja, ki se ujema z MF, in dodal, da so na letečem cilju pri poslovni stavbi na Dunajski cesti s 500 evri nagradili najhitrejšo kolesarko in kolesarja.

Družini prijazni

Udeležbo na MF vsako leto občudujejo tudi pri E. Leclerc. Podjetje je kot trgovec iz tujine stopilo na slovenski trg z velikim zaupanjem v družbo, zato z veseljem sodeluje pri prireditvah povezovalne narave. »Tudi v Franciji kolesarski dogodki predstavljajo tradicijo, četudi bolj v profesionalnem kolesarstvu. Veseli smo, da je v Sloveniji poudarek na najširši družbeni udeležbi,« je zapisal Samir Handanagić, direktor GT Drive Slovenija. Bistvo MF vidi v druženju in pozitivnem naboju. »Udeleženci sklepajo nova poznanstva, dosegajo osebne cilje, s tem tudi lastno izpopolnitev, domov pa se vrnejo polni svežine in elana za nove podvige. In ker je E. Leclerc že več kot desetletje del tega okolja, se nam zdi izjemnega pomena, da vanj prispevamo svoj delež,« je poudaril.

V podjetju se zavedajo, da je pomemben del družbe družina, ki je prisotna tudi na MF. »Da smo družini prijazen trgovec, priča tudi nedavna otvoritev spletne trgovine E. Leclerc Drive, ki s svojim nakupovalnim konceptom družinam olajša vsakodnevno obveznost nakupovanja. Z novo storitvijo jim omogoča več in kakovostnejše preživljanje skupnega časa,« je predstavil novo storitev.

Sredstva za razvoj panoge

Sodelovanje s prireditelji MF je skozi leta močno utrdilo tudi podjetje Garmin. Direktor podjetja Jure Mohorič s prireditelji pri dogodku ne sodeluje le poslovno, MF namreč tudi prekolesari. »Kot ponavadi se za malo Franjo odločim sam, kolega Marko in Tone pa se udeležita velike,« je potrdil, da zaposleni pri Garminu že nekaj let pridno vrtijo pedala v kolesarski množici. S pokroviteljstvom prireditve udeležencem sporočajo, da je MF kolesarski dogodek leta, ki se mora zgoditi, saj lahko brez njega zamre rekreativno kolesarstvo. »Zato MF podpiramo in tako vračamo sredstva v razvoj te športne panoge,« je poudaril in naštel vrednote, ki družijo obe blagovni znamki: »Garmin in MF sta na trgu prisotna dolga leta, skupni so nama vztrajnost, nepopustljivost in družbena odgovornost.«

Veseli ga, ker s sodelovanjem na MF vsako leto širijo svojo prepoznavnost na kolesarskem trgu, krepijo pa tudi vezi z drugimi partnerji skozi vse leto: »V trenutku, ko se namreč konča ena Franja, se že začenja njena naslednja, nova zgodba,« je povedal Mohorič.