Rešitev za moške težave

Ducati scrambler icon 800 je lahkotno preprost, zmogljiv in retro moden.
Fotografija: Prožen in primerno zmogljiv agregat, ki ga ob izdatni pomoči elektronike odlikuje precej mirno in zvezno pospeševanje. FOTO: Andrej Brglez
Odpri galerijo
Prožen in primerno zmogljiv agregat, ki ga ob izdatni pomoči elektronike odlikuje precej mirno in zvezno pospeševanje. FOTO: Andrej Brglez

Nobena uganka ni, zakaj je scrambler prodajna uspešnica. Ima vse, kar mora imeti, da prepriča motorista v najboljših letih. Ali tistega, ki je bil to pred desetletjem ali več in ga zdaj drži, da bi bil spet. Hkrati pa ne bi rad imel agresivnega motorja, pa tudi počasnega ne, pa na njem ne bi bil rad videti smešen, pa ne bi rad kompliciranega težkega motorja in tako naprej. Vsaj za te težave moških, pa nemara tudi žensk, obstaja nekaj odličnih rešitev.



Če ste v takih in podobnih zadregah, se kot rešitev ponujata vsaj dve možnosti. Prva je, da greste s prijatelji na pivo v senco in tam razdrete še eno poglobljeno debato o tem, kateri motocikel bi se utegnil ujeti v vaš nakupni radar. Po koncu dnevnega sanjarjenja pa se polni novih razmislekov pospravite domov. Druga možnost je, da kupite scramblerja. Sicer pa saj poznate pregovor, da pred ordinacijami psihiatrov ni parkiranih motociklov.

Široko in pokončno postavljeno krmilo omogoča vozniku enkratno stabilnost, lahko vodljivost in odlično preglednost. FOTO: Andrej Brglez
Široko in pokončno postavljeno krmilo omogoča vozniku enkratno stabilnost, lahko vodljivost in odlično preglednost. FOTO: Andrej Brglez


Kot dobra kriminalka pred koncem knjige


Scrambler v terapevtskem smislu ne bo kos prav vsem izzivom moških in žensk v najboljših (ali katerih koli že) letih, a ker je vozniško skrajno preprost, primerno zmogljiv in dizajnersko prečiščen izdelek, bo v motorističnem smislu nalogo opravil z odliko. Scrambler 800 se naslanja na temperamentni značaj mehanskega srca v obliki dvovaljnika, postavljenega v konfiguraciji L. Pri 803 cm3 prostornine pridela 54 kW (73 KM) moči, ki se v ročici plina kažejo kot spodobno temperamenten partner v vožnji. Agregat je presenetljivo miren in zvezno pospešuje že od nizkih vrt­ljajev, v drugi polovici zavrtljaja ročice pa se razživi kot dobra kriminalka tik pred koncem knjige.

V pasu nad približno štiri tisoč motornimi vrtljaji ponuja veliko zalogo moči, kar daje scramblerju 800 odlično podlago za samozavestno premagovanje tudi večjih razdalj. Prav to mu štejemo v še posebno velik plus. Da bo zaradi visoko postavljenega in širokega krmila ter nizkega sedenja in pokončne drže vožnja z njim po mestu preprosta, smo vedeli že prej, da bo zaradi značaja agregata tako zabavna tudi na zavitih regionalnih poteh, pa je zelo lepo dodatno presenečenje.

Vitka postava, majhna teža in nizko postavljen sedež naredijo mestno vožnjo skrajno preprosto, a scrambler nikakor ni samo za v mesto. FOTO: Andrej Brglez
Vitka postava, majhna teža in nizko postavljen sedež naredijo mestno vožnjo skrajno preprosto, a scrambler nikakor ni samo za v mesto. FOTO: Andrej Brglez


Na avtocesto ga ne silite


Icon je vstopni model precej številne družine scrambler, a naj vas njegova prečiščena podoba ne zapelje v razmislek, da mu manjka kaj bistvenega za izlet v hribe, do jezera ali morja. Polplavajoči zavorni kolut spredaj ter prepričljiv sistem ABS dajeta dober občutek tudi ob bolj agresivnem zaviranju, vzmetenje presenetljivo dobro požira večje cestne neravnine, motorna elektronika pa zagotavlja precej zvezno podajanje moči.

S svojo geometrijsko zasnovo, ki ponuja visoko in pokončno sedenje, je idealen partner za varno, udobno in nenaporno vijuganje po mestu, a po nekaj precej dolgih izletih mirno zapišemo, da je nepričakovano dobro kos tudi vsem drugim izzivom. No, ne vsem, na avtocesto ga ne silite, to res ni njegovo okolje.

Prožen in primerno zmogljiv agregat, ki ga ob izdatni pomoči elektronike odlikuje precej mirno in zvezno pospeševanje. FOTO: Andrej Brglez
Prožen in primerno zmogljiv agregat, ki ga ob izdatni pomoči elektronike odlikuje precej mirno in zvezno pospeševanje. FOTO: Andrej Brglez

Komentarji: