Lastniki Gorenju odpirajo vrata na kitajski trg

Gorenje začenja s prodajo svojih premijskih aparatov na Kitajskem
Fotografija: Za Gorenje je vstop na kitajski trg izjemna priložnost za rast in krepitev globalne prisotnosti, čeprav je trg izjemno konkurenčen in zahteven. FOTO: Reuters
Odpri galerijo
Za Gorenje je vstop na kitajski trg izjemna priložnost za rast in krepitev globalne prisotnosti, čeprav je trg izjemno konkurenčen in zahteven. FOTO: Reuters

Gorenje, član skupine Hisense, se predstavlja na dogodku v Pekingu. »Od danes so Gorenjevi gospodinjski aparati tudi že na voljo pri izbranih prodajalcih na Kitajskem, ki se jim bodo do konca letošnjega leta pridružili številni novi. Načrtujemo, da bo ponudba aparatov Gorenje popolna na večini prodajnih lokacij na Kitajskem v prvem četrtletju leta 2019,« so poročili iz Gorenja.

Gorenje, član skupine Hisense, se predstavlja na dogodku v Pekingu. FOTO: Gorenje
Gorenje, član skupine Hisense, se predstavlja na dogodku v Pekingu. FOTO: Gorenje

 

Odpira se velik trg


Kitajski trg za Gorenje predstavlja velik potencial. Lani se je namreč na kitajskem trgu gospodinjskih aparatov obrnilo približno 13 milijard evrov, trg pa zadnja leta raste več kot 10 odstotkov letno. Do leta 2020 pričakujejo, da bo polovica vseh teh naprav pametnih. 

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je ob predstavitvi Gorenja v Pekingu dejal: »Za Gorenje je vstop na kitajski trg izjemna priložnost za rast in krepitev globalne prisotnosti, čeprav je trg izjemno konkurenčen in zahteven. Pred kratkim smo postali del skupine Hisense, vodilnega proizvajalca na kitajskem trgu; pripravljeni smo na ta izziv in se veselimo, da bomo naše inovativne premijske izdelke predstavili kitajskim potrošnikom.«

Da novo lastnik Gorenju odpira vrata na milijardni kitajski trg smo pisali v članku Gorenje s Kitajci na kitajski trg.

Preberite še:

Komentarji: