Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Šok iz tujine prihaja hitreje, kot smo vajeni

Z ekonomistom Markom Jakličem o nevarnosti recesije in stagflacije, razmerah v izvoznih podjetjih in neopravljenih domačih nalogah politike.
Transport med Evropo in Kitajsko je kar nenadoma postal zelo poceni. Ponudba prevozov se je sicer v zadnjem letu povečala, hkrati pa je zelo padla količina. Opažamo tudi zelo pesimistično razpoloženje nabavnih menedžerjev. FOTO: Mavric Pivk/delo
Transport med Evropo in Kitajsko je kar nenadoma postal zelo poceni. Ponudba prevozov se je sicer v zadnjem letu povečala, hkrati pa je zelo padla količina. Opažamo tudi zelo pesimistično razpoloženje nabavnih menedžerjev. FOTO: Mavric Pivk/delo
20. 9. 2023 | 05:00
20. 9. 2023 | 07:10
21:34

V nadaljevanju preberite:

Če začenjamo kazati, da gospodarsko pešamo, s šibkimi stopnjami rasti dajemo signal, da morda ne bomo mogli servisirati našega dolga. To pomeni, da se bomo lahko zadolževali le po višjih obrestnih merah. Posledično bo večji del proračuna, pa tudi denarja podjetij, šel za plačevanje dolgov, vse manj pa bo ostajalo za neke inovativne in kreativne investicije, pravi Marko Jaklič z ljubljanske ekonomske fakultete.

V intervjuju je odgovarjal tudi na vprašanja, ali je stagflacija, najslabši makroekonomski scenarij, že evropska realnost? Se je nemški razvojni model izpel in kaj to pomeni za naše izvoznike? Zakaj je skrajni čas, da se vlada loti napovedanih reform? Kaj nas čaka v prihodnjih letih: novo zategovanje pasu in varčevanje? Kako lahko ekonomska politika v aktualnih razmerah deluje proticiklično: da hkrati spodbuja pešajočo rast in niža previsoko inflacijo? 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine